۱۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۳۰۰۷۳
مسؤول عقیدتی سیاسی ارتش:

امام خمینی هویت انقلاب اسلامی ایران در جهان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم کشورهای جهان انقلاب اسلامی ایران را با نام امام خمینی(ره) می شناسند.
حجت الاسلام آل هاشم، رئيس عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران


به گزارش خبرگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌هاشم، مسؤول عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در زنجان اظهار داشت: نگاه تک‌بعدی به شخصیت امام خمینی(ره) قابل قبول نیست.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) افزون بر ‌این‌که فقیه و مجتهدی طراز اول در جامعه حوزوی بودند، در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و مدیریتی صاحب‌نظر بوده اند، چنان‌که افکار و اندیشه‌های ایشان هنوز پس از گذشت سال‌ها راهگشای معضلات جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با بیان این‌که امام خمینی (ره) قرآن را از مجلس ترحیم و ختم به صحنه اجتماع آورده و وارد زندگی مردم کرد، افزود: امام راحل احکام و فرائض دینی را از جلسات و حجره‌های حوزه به متن جامعه آورد و اصل فراموش شده ولایت فقیه را در عمل پیاده کرد.

مسؤول عقیدتی سیاسی ارتش یکی از مهمترین ویژگی‌های امام راحل را ترویج روحیه خودباوری میان اقشار مختلف جامعه دانست و تصریح کرد: ایران اسلامی به برکت پیمودن راه امام راحل و تبعیت محض از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیشرفت‌های علمی و آرمان‌های انقلاب اسلامی را تحقق بخشیده است.

وی اندیشه امام خمینی(ره) را مقابله با ظالمان و همدردی با مظلومان دانست و افزود: مردم کشورهای جهان انقلاب اسلامی ایران را با نام امام خمینی(ره) می شناسند، در حقیقت امام خمینی(ره) شناسنامه و هویت انقلاب اسلامی ایران در جهان است.

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر قدرشناسی از نعمت ولایت ادامه داد: دشمنان فکر می‌کردند با رحلت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی از بین رفته و این چراغ برای همیشه خاموش می‌شود، اما انتخاب تاریخی مجلس خبرگان در معرفی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر نظام اسلامی خط بطلانی بر این تصورات کشید.

وی با اشاره به نقش جریان‌ساز مقام معظم رهبری در جهان اسلام تصریح کرد: پس از رحلت امام، مقام معظم رهبری با بصیرت و اطاعت و فرمانبرداری مردم از وی توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی می‌کند.

مسؤول عقیدتی سیاسی ارتش تبیعت از ولایت فقیه را شرط لازم برای پیشرفت نظام اسلامی دانست و گفت: تبعیت از ولایت فقیه نه تنها عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی خواهد بود، بلکه سعادت دنیوی و اخروی برای جامعه اسلامی به دنبال خواهد داشت./935/پ202/ب

ارسال نظرات