۱۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۱۳۰۱۳۰
نماینده ولی فقیه در سپاه زنجان:

انتقال آموزه‎های امام راحل به آیندگان وظیفه آحاد جامعه است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) زنجان گفت: هر یک از افراد جامعه به سهم خود در انتقال و تبیین اندیشه‌های امام رسالت خطیری بر عهده دارند.
ولايت فقيه
حجت‌الاسلام علی معبودی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان، زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان با اشاره به این که امام راحل آشنا به درد مزمن بشری بود، اظهار داشت: امام خمینی(ره) به عنوان شخصیتی دانشمند و عالم همواره جامعه را به سوی نیکی هدایت می‌کرد.

وی به حمایت امام خمینی(ره) از محرومان و مستضعفان جامعه اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) همواره به توده مردم توجه داشته و در برابر مردم، رئوف و مهربان بودند و همواره از تجمل‌گرایی و تشریفات به‌دور بود و مسؤولان به ساده‌زیستی دعوت می کرد.

حجت‌الاسلام معبودی تلاش امام خمینی(ره) در برابر مستکبران را سخت و توفنده عنوان کرد و ادامه داد: تشکیل انقلاب اسلامی به مردم ایران شخصیت و هویتی تازخ بخشید و عاملی بود تا عشق به حسین(ع) با عشق به ولایت فقیه گره بخورد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان از امام راحل به عنوان نمونه‌ای از یک انسان کامل یاد کرد و افزود: همه ویژگی‎های نیک انسانی در شخصیت امام جمع بود و این مسأله موجب مجذوبیت امام خمینی(ره) میان بین مردم شد.

وی با تأکید بر ضرورت مطالعه و تبیین وصیت‌نامه امام خمینی(ره) افزود: چکیده اندیشه‌های امام در وصیت‌نامه ایشان آمده است و باید در جامعه بازخوانی شود، ضرورت توجه اقشار مختلف جامعه به زندگانی و سیره آن بزرگوار امروز بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

حجت‌الاسلام معبودی به ضرورت آشنایی نسل جوان با سیره فردی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی امام راحل اشاره کرد و گفت: هر یک از افراد جامعه به سهم خود در انتقال و تبیین اندیشه‌های امام رسالت خطیری بر عهده دارند، گاهی مشاهده می شود مسلمانان دیگر کشورها بیش از ما نسبت به شخصیت امام آگاهی دارند./935/ت303/س
ارسال نظرات