۲۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۱۳۰۳۸۵

نرم‌افزار تربیت کودک با محوریت تربیت اسلامی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ نرم‌افزار «تربیت کودک» با محوریت تربیت اسلامی، به کوشش شرکت نرم‌افزاری صافات منتشر شد.
کودک


به گزارش خبرگزاری رسا، نرم‌افزار «تربیت کودک» با محوریت تربیت اسلامی، تعلیم و تربیت در نهج‌البلاغه، تربیت در سیره و سخن امام حسن(ع) از سوی شرکت نرم‌افزاری صافات منتشر شد.

کتابخانه نخستین بخش نرم‌افزار «تربیت کودک» به شمار می‌رود که شامل اخلاق در خانواده و تربیت فرزند، تربیت اسلامی، آداب رفتار با دختران، تربیت کودک در جهان امروز، تعلیم و تربیت در نهج البلاغه، تربیت در سیره و سخن امام حسن(ع)، حقوق فرزندان در مکتب اهل بیت(ع)، رشد در دوران اولیه کودکی، روش‌های تربیت، سلوک علوی، سیری در تربیت اسلامی، قصه‌های تربیتی 14 معصوم، کودک از نظر وراثت و تربیت، روش‌های تربیت کودک در قرآن کریم، نقش خانواده در تربیت کودک است.

همچنین بخش پرسمان، مشتمل بر مجموعه 72 پرسش و پاسخ درباره تربیت کودک و فرزند، بخش سرگرمی شامل اسباب‌بازی، بازی در کودکان، داستان‌های کودکان، دعاهای کودکان و شعرهای کودکان است. 

در بخش آموزش موضوعاتی همچون آنچه به کودکان نباید گفت، اتاق کودک و نوجوان، اینترنت، تربیت در کودکان، سخن‌آموزی، سرگرمی، صحبت از مرگ با کودک، کودک و فرزند جدید، مدرسه، کودکان و لباس، کتابخوانی، مسئولیت پدر و مادر، مهارت‌های اجتماعی، نوجوان، نیازهای کودکان و راه‌های افزایش هوش به چشم می‌خورد.

عبادت و نماز، خداشناسی از موضوعات بخش «از دیدگاه دین» به شمار می‌رود، تغذیه در کودکان، تهیه غذای کودکان و چاقی در کودکان، احساسات، اختلالات رفتاری، استرس، اضطراب، اعتماد به نفس، افسردگی، انضباط، انگیزه، بدرفتاری، بردباری، بهانه‌گیری، حسادت، خشونت و خلاقیت از دیگر بخش‌های این نرم‌افزار آمده است.

نرم‌افزار «تربیت کودک» در بخش نگارخانه خود، مجموعه 42 جلسه‌ از سخنرانی‌های حجت‌الاسلام حسین دهنوی، رضا مهدوی و حمید حبشی را ارائه کرده است و در بخش پایانی نیز به معرفی پایگاه‌های اینترنتی مفید ویژه کودکان و تربیت فرزند می‌پردازد. /907/د102/ی

ارسال نظرات