۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۳۰۷۷۷
آیت‌الله شبیری زنجانی:

نمایندگان مجلس و مدیران نسبت به حل مشکلات کشور اهتمام داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی در دیدار رییس مجلس شورای اسلامی، منتخبان مردم در مجلس و مسؤولان و مدیران را به اهتمام جدی برای حل مشکلات کشور توصیه کرد.
آيت الله شبيري زنجاني  آيت الله شبيري زنجاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر حضرت آیت‌الله سید موسی‌ شبیری زنجانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.

حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی در این دیدار تخصص و امین بودن را دو معیار و شاخص مهم برای نمایندگان مجلس ارزیابی و حضور افراد متخصص و کاردان در رشته‌های مختلف در مجلس شورای اسلامی را تاثیرگذار و مهم توصیف کرد.

وی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به اهتمام جدی برای حل مشکلات کشور در عرصه‌های مختلف توصیه کرد و گفت:‌ اختلاف نظر و فکر امری طبیعی و معمولی است، اما مهم تر این است که مشکلات کشور حل شود.

حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی با بیان ‌این‌که حرکت کشور در بخش‌های مختلف باید رو به رشد باشد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران و مسؤولان کشور را به داشتن نیت خالص و جدیت در کارها به منظور پیشرفت بیش از پیش کشور در عرصه های مختلف توصیه کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی پیش از این دیدار نیز با حضور در دفاتر حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی و لطف‌الله صافی گلپایگانی با این دو مرجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد. علی لاریجانی همچنین با حضرت آیت‌الله جوادی آملی در بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء دیدار کرد.

گفتنی است، بخشی از دیدارهای علی لاریجانی نماینده مردم قم و رییس مجلس شورای اسلامی با مراجع تقلید و علما به صورت خصوصی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شده است. /924/پ202/ج
ارسال نظرات