۲۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۱۳۰۸۵۶
امام جمعه زنجان:

افشای هویت عاملان ترور شهدای هسته‎ای برگ برنده نظام در عرصه بین الملل است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان زنجان دستگیری عاملان ترور شهدای هسته ای را موفقیت بزرگی برای نیروهای اطلاعاتی کشور دانست و تصریح کرد: این موفقیت در آستانه مذاکرات گروه 5+1 با ایران در مسکو، برگ برنده‌ای برای نظام اسلامی محسوب می‌شود.
حجت‌الاسلام و المسلمين علي خاتمي، نماينده ولي فقيه در استان زنجان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به نتایج گفت‌وگوهای ایران با گروه 5+1 در استانبول و بغداد اظهار داشت: غرب و کشورهای 5+1 باید برای گفت‌وگوهای مسکو اعتماد سازی کند.

وی با اشاره به این که گروه مذاکره کننده غرب قبول کرده تا پیشنهادات ایران در گفت‌وگوها بررسی شود، گفت: غرب برای موفقیت در مذاکرات مسکو باید با دست پر وارد گفت‌وگوها شود.

امام جمعه زنجان با اشاره به اقتدار کشورمان در دورهای قبل مذاکرات گفت: کشورهای غربی هرگز نمی‌توانند خواسته‌های خود را بر ایران تحمیل کنند، چراکه ملت و مسؤولان نظام اسلامی بر استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای به عنوان حق مسلم خود، مصمم هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود دستگیری مزدوران صهیونیستی و عاملان ترور شهیدان مصطفی احمدی روشن، رضا قشقایی و مجید شهریاری را موفقیت بزرگی برای نیروهای اطلاعاتی کشور دانست و تصریح کرد: این موفقیت در آستانه مذاکرات گروه 5+1 با ایران در مسکو، برگ برنده‌ای برای نظام اسلامی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تقدیر از نیروهای اطلاعاتی کشورمان در دستگیری تروریست‌های عامل شهادت دانشمندان هسته‌ای کشورمان ادامه داد: این مسأله نشان از اشراف اطلاعاتی کشورمان دارد، غرب به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی بایستی مراقب ادبیات دیپلماسی خود با ملت ایران باشند.

وی، با بیان این که استکبار جهانی باید متوجه باشد که با ترور و تشدید تحریم نمی‌تواند در برابر موتور پرقدرت فناوری صلح آمیز هسته ای نظام اسلامی ایستادگی کند، یادآورشد: جوانان و دانشمندان هسته‌ای کشورمان به راه خود برای رسیدن به پیشرفت و دستیابی به فناوری‌های جدید ادامه خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بی‌تاثیر خواندن تحریم‌های دشمنان پس از پیروزی انقلاب گفت: در 33 سال گذشته استکبار و صهیونیسم جهانی به بهانه هایی واهی، در مقابل پیشرفت، اقتدار و استقلال نظام اسلامی ایستادگی کرده، این در حالی است که امروز تمامی دنیا بیدار شده و متوجه جنایت و جهان خواری آنان شده است.

وی با اشاره به این که کشورمان به راه خود برای رسیدن به موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها ادامه می‌دهد افزود: ملت ایران در 33 سال گذشته نشان داده که هرگز از تهدید و تحریم دشمنان هراسی ندارد و به راه پر صلابت خود ادامه می دهد./935/پ202/س
ارسال نظرات