۲۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۳۰۹۱۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

حمایت از تولید ملی کشور را در برابر تحریم‎های غرب واکسینه می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حمایت از تولید ملی کشور را در برابر تحریم‌های غرب واکسینه می‌کند، ادامه داد: تحقق رهنمودهای امسال مقام معظم رهبری نیازمند عزم ملی در همه بخش‌ها است.
نماينده مردم قزوين در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، امروز در همایش تجلیل از تولیدکنندگان برتر کشاورزی، پبشرفت های هر روزه نظام مقدس جمهوری اسلامی سبب هراس و عصبانیت دشمنان دانست و گفت: دنیا از اقتدارنظام اسلامی حیرت زده است.

وی با بیان این که دشمنان قسم خورده نظام بیش از سه دهه همه توان وسرمایه خود را برای تضعیف جایگاه ایران اسلامی به کار گرفته اند، افزود: تلاش های مذبوحانه غرب علیه نظام اسلامی با شکست مواجه شده است.

امام جمعه تاکستان با بیان این که طرح غرب برای وابسته کردن جمهوری اسلامی به اروپا و آمریکا با شکست مواجه شده است، خاطرنشان کرد: آنها فکر می کردند با تحریم می توانند ملت ایران را به خود وابسته کنند، اما تحریم های سی سال تنها زمینه پیشرفت و تعالی ملت ایران را فراهم کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی با بیان این که امام خمینی(ره) روح خودباوری را در ملت ایران زنده کرد، گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، کشور در همه عرصه های محتاج و درمانده غرب به ویژه آمریکا بود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انقلاب اسلامی ایران سبب شده تا غرب در مقابل ملت ایران زانو بزند، خاطرنشان کرد: کشورمان در بسیاری از عرصه ها به خودکفایی رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی همچنین به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و گفت: تحقق عملی شعار امسال زمینه ساز اقتدار بیش از پیش نظام ما را در دنیا فراهم خواهد کرد.

امام جمعه تاکستان، حمایت از تولید ملی کشور را در برابر تحریم های غرب واکسینه می کند، ادامه داد: تحقق رهنمودهای امسال مقام معظم رهبری نیازمند عزم ملی در همه بخش ها است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز غرب به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه اذعان دارد، بیان داشت: نظام اسلامی کشوری مقتدر در عرصه جهانی مورد توجه است و این اقتدار مدیون تلاش های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی با بیان این که اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی آشکار است، ادامه داد: امروز هیچ کشوری حتی نمی تواند فکر تعرض به ایران اسلامی را در فکر خود بپروراند.

امام جمعه تاکستان با اشاره به این که هر گونه تحولی در منطقه بدون نظر جمهوری اسلامی ایران با شکست روبه رو می شود، بیان داشت: حل فصل بحران های خاورمیانه نیازمند دخالت و حضور جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری دربخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در دین اسلام کشاورزی به عنوان یک شغل پر ارزش در جامعه سفارش شده است، گفت: کشاورزان در کار خود با خدا معامله می‌کنند و این مهم موجبات پیشرفت و موفقیت کشاورزان را فراهم کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی ظرفیت‌های تولید برنج در کشور را بسیار بالا دانست و ادامه داد: با توجه به این ظرفیت‌ها می‌توانیم برنج ایرانی را که از لحاظ کیفیت در جهان بی‌نظیر است، صادر کنیم./950/پ202/س
ارسال نظرات