۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۱۳۱۰۳۲
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

نظام اسلامی در سایه اسلام ناب به کشوری بلامنازع در دنیا تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری به جایگاه رفیع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی اشاره کرد و گفت: امروز نظام اسلامی در سایه اسلام ناب به یک کشور بلامنازع در دنیا تبدیل شده است.
آيت الله طبرسي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، روز گذشته در دیدار حاج سلطان حسین قلی یکی از علمای کشور آذربایجان در ساری با اشاره به این که ملت ایران ارتباط خوبی را مردم مسلمان و شیعه آذربایجان دارند، گفت: مردم آذربایجان با سابقه  دیرینه ای که دارند؛ عاشق پیامبر(ص) و علی(ع) بودند و هستند و این بیشتر ما را به هم نزدیک می کند.

وی خطاب به حاج سلطان حسین قلی گفت: خوشحالم از این که در شهر ۴۰ هزار نفری که شما امام جمعه ای آن شهر هستید مردم به جایگاه نماز جمعه اهمیت ویژه ای قائل هستند و همین اعتقادات شما را بیشتر به هم نزدیک می کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به جایگاه رفیع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی اشاره کرد و گفت: امروز نظام اسلامی در سایه اسلام ناب به یک کشور بلامنازع در دنیا تبدیل شده است.

آیت الله طبرسی با اشاره به تلاش سی ساله غرب برای خدشه دار کردن جایگاه نظام مقدس اسلامی در جهان، افزود: همه تلاش های دشمنان اسلام و انقلاب با پایداری و مقاومت مردم ولایت مدار ایران اسلامی با شکست روبه رو شده است.

امام جمعه ساری با بیان این که غربی ها بیش از سه دهه است کشورمان را از تکنولوژی های جهانی محروم کردند، گفت: اما ملت ایران با تکیه بر روح خودباوری که امام خمینی(ره) دراین ملت نهادینه کرده است امروز در عرصه های مختلف به خودکفایی رسیده اند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که ملت ایران راه سعادت و تعالی را بیش از سه دهه است که انتخاب کرده اند، تصریح کرد: هیچ قدرتی نمی تواند مردم کشورمان را از مسیری که در حال حرکت هستند منحرف کند.

آیت الله طبرسی، انقلاب اسلامی را نهضتی عظیم و جاودانه در عصر حاضر برشمرد و بیان داشت: این انقلاب همیشه ماندگار با رهبری یک فقیه بزرگ هدایت و به پیروزی رسید و امروز به عنوان الگوی کشورهای اسلامی و غیر اسلامی دنیا قرار گرفته است.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود ملت ایران را عاشق و دلداده ولایت و رهبری معرفی کرد و گفت: این ملت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در همه صحنه ها حضوری گسترده و به یادماندنی داشتند./950/پ203/س

ارسال نظرات