۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۳۱۲۰۶
دفترتبلیغات خراسان رضوی برگزار می‌کند؛

همایش علمی‌کاربردی تبلیغ دینی و اوقات فراغت

خبرگزاری رسا ـ همایش علمی‌کاربردی یک روزه تبلیغ دینی و اوقات فراغت به همت اداره کل فرهنگی‌تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، فردا در مشهد برگزار می‌شود.
همايش تبليغ ديني و اوقات فراغت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام محمدمهدی غفوری‌طلب، مسؤول اعزام‌های عمومی اداره کل فرهنگی‌تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان، در این خصوص گفت: دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، همزمان با فرارسیدن ایام تبلیغی تابستان و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، همایش «تبلیغ دینی و اوقات فراغت» را برگزار می‌کند.

وی افزود: مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با شرکت در این همایش، در خصوص توجیه رویکردهای تبلیغی با جریان‌های رسانه‌ای حاکم بر اوقات فراغت و کارکرد هنر در انتقال آموزه‌های دینی و اسلامی آشنا می‌شوند.

حجت‌الاسلام غفوری‌طلب با اشاره به این که این همایش یک روزه خواهد بود گفت: بیش از 250 مبلغ خواهر و برادر از این برنامه بهره‌مند خواهند شد که اغلب مبلغان دعوت شده، مبلغان فعال در زمینه کودک و نوجوان هستند.

وی در پایان گفت: سخنرانان این همایش حجت‌الاسلام شهاب مرادی با موضوع جریان‌های رسانه و تأثیرات آن بر اوقات فراغت و ابوالقاسم نادری با موضوع کارکرد هنر در انتقال آموزه‌های اسلامی خواهند بود.

گفتنی است، این همایش از ساعت 30/8 تا 11 صبح و 30/5 تا 7 عصر فردا پنج‌شنبه یک تیر ماه در محل سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود./932/پ203/ب

ارسال نظرات