۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۱۳۱۵۰۷
آیت الله طبرسی:

سواحل دریای مازندران محل ولنگاری و بی بندوباری نیست

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با تأکید براین که سواحل دریای مازندران محل ولنگاری و بی بندوباری نیست، خاطرنشان کرد: همه مسؤولان به ویژه نیروی انتظامی وظیفه دارد با هر گونه ناهنجاری اجتماعی برخورد قاطعانه و قانونی کند.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و همچنین در پیش بودن ماه مبارک رمضان بر اجرای مناسب طرح دریا در استان تأکید کرد.

وی با تأکید براین که مسؤولان در فصل تابستان برای پیشگیری از منکرات در سواحل دریای مازندران بیشتر تلاش کنند، افزود: همه ساله در فصل تابستان شاهد حضور گسترده مسافران از سراسر ایران به مازندران هستیم که این مسأله نباید سبب ترویج فساد و بی بندوباری در این استان ولایت مدار شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، بر برخورد جدی نیروی انتظامی با هنجارشکنان در سواحل دریا تأکید کرد و بیان داشت: نباید به بهانه تفریح و استفاده از مواهب طبیعی این استان شاهد رواج بد حجابی و بی عفتی در استان باشیم.

آیت الله طبرسی با بیان این که تنها تعطیلی طرح دریا در ایام ماه مبارک رمضان آخرین اقدام در پیشگری از منکرات در استان نیست، خاطرنشان کرد: مسؤولان استان باید گونه ای برنامه ریزی کنند که در ایام ماه مبارک رمضان شاهد ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی در مازندران نباشیم.

وی، رعایت شئونات اسلامی طرح دریا را ضروری دانست و افزود: باید در کنار بهره گیری از مواهب طبیعی این استان شاهد حذف ناهنجاری ها باشیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نباید به بهانه تعطیلی طرح دریا، سواحل را رها کنیم، تصریح کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که خدای ناکرده در ایام ماه مبارک رمضان شأن و منزلت این ماه پر برکت نیز حفظ شود.

وی با تأکید براین که سواحل دریای مازندران محل ولنگاری و بی بندوباری نیست، خاطرنشان کرد: همه مسؤولان به ویژه نیروی انتظامی وظیفه دارد با هر گونه ناهنجاری اجتماعی برخورد قاطعانه و قانونی کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خو به مسأله حجاب و عفاف در اسلام اشاره کرد و ضمن بیان آیات و روایات اسلامی در این خصوص خاطرنشان کرد: متأسفانه هنوز نسخه ای عملی برای ترویج مناسبی فرهنگ عفاف و حجاب در کشور ارائه نشده است و همچنان در حد شعار و حرف باقی مانده است.

آیت الله طبرسی، ترویج صحیح و عملی عفاف و حجاب را نیازمند برنامه ای مدون و اصولی دانست و خاطرنشان کرد: باید بخش نامه و شعار مشکل بدحجابی در جامعه ما حل نخواهد شد، بلکه برای ریشه کنی این پدیده اجتماعی یک عزم ملی نیاز است.

وی به نقش رسانه ها در ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب در جامعه اشاره کرد و گفت: رسانه های مکتوب نیز باید همانند صدا و سیما در جهت نهادینه کردن این فرهنگ اسلام تلاش کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، احیاء فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی را بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: این سفارش مهم دینی نباید در مهجوریت باقی بماند، بلکه باید برای گسترش آن تلاش مضاعف صورت گیرد.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به برخی گرانی ها اخیر در کشور اشاره و با بیان این که متأسفانه این مسأله کمی سبب نگرانی مردم شده است، گفت: دولت باید در این خصوص اقدامی اساسی انجام دهد تا مردم دچار مشکل نشوند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان افزود: نباید در آستانه این ماه پر فضیلت شاهد گرانی در مایحتاج عمومی مردم باشیم.

وی، ترمیم قیمت کالای مورد نیاز مردم در آستانه ماه مبارک رمضان از سوی دولت را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: دولت باید در بحث گرانی شفاف‌سازی کند تا مردم توجیه شوند، گرانی نباید موجب شود تا مردم به اصل نظام بدبین شوند./950/پ202/س
ارسال نظرات