۱۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۱۳۲۲۸۴
امام جمعه کوت عبدالله اهواز:

مانور پیامبر اعظم نشان دهنده سرکوب هرگونه تهاجم علیه ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کوت عبدالله اهواز مردم را نخستین سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و به مانور پیامبر اعظم(ص) اشاره و خاطرنشان کرد: این مانور یکی دیگر از سلاح های بازدارنده ایران است و ما در این مانور نشان دادیم هرگونه تهاجم علیه ایران را در همان لحظات نخستین سرکوب خواهیم کرد.
اقامه نماز عصر روز جمعه در مصلي کوت عبدالله توسط حجت الاسلام خضيراوي ، امام جمعه جديد کوت عبدالله

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام جاسم خضیراوی، امام جمعه کوت عبدالله اهواز، در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان این که استکبار نظامی برپا کرده است که خود نیز تعریف درستی از آن ندارد، افزود: نظام استکبار اکنون اشتباهات بسیاری را در مورد مسائل مختلف جهانی به ویژه در خصوص ایران انجام می دهد که این اشتباهات هیچ نتیجه ای جز شکست برای آنها ندارد.

وی با تأکید بر این مسأله که دنیای استکبار در برابر ایران در حال دست و پا زدن است اذعان داشت: آنها به سبب نداشتن تعریفی درست از ملت ایران گمان می کنند با بهره گیری از ابزار تحریم، مردم تسلیم خواهند شد، اما ملت ایران همواره نشان داده اند تحریم برای آنها نوعی فرصت جهت پیشرفت رو به جلو است.

حجت الاسلام خضیراوی مردم را نخستین سرمایه و بهترین سلاح نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و به مانور پیامبر اعظم(ص) اشاره و خاطرنشان کرد: این مانور یکی دیگر از سلاح های بازدارنده ایران است و ما در این مانور نشان دادیم هرگونه تهاجم علیه ایران را در همان لحظات نخستین سرکوب خواهیم کرد.

این استاد حوزه علمیه همچنین به مسأله بحرین اشاره کرد و گفت: امروز مردم بحرین مظلوم هستند اما به فضل خداوند متعال در آینده ای نزدیک پیروز خواهند شد.

خطیب جمعه کوت عبدالله در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به فضیلت و اهمیت نماز جمعه، بیان داشت: خداوند متعال نماز جمعه را واجب کرده است و اهمیت آن چنان است که در قرآن آمده در روز جمعه هر چه دارید رها کنید و به سوی این نماز بشتابید.

 وی ادامه داد: خداوند برای سایر نمازها می‌فرماید که آهسته و با وقار بروید اما برای نماز جمعه می گوید با سرعت به سوی این نماز بشتابید و این مسأله نشان از اهمیت بسیار بالای آن است.
حجت الاسلام خضیراوی با بیان این که جمعه یکی از چهار عید بزرگ مسلمانان است، علت این مسأله را ظهور منجی عالم بشریت در این روز دانست و خاطرنشان کرد: باید با گرامی داشتن این روز و شرکت در آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه از یاوران حضرت ولی عصر(عج) باشیم.
وی با بیان این که متأسفانه این منطقه در مسأله آب و فاضلاب به عنوان نیاز اولیه و ابتدایی مردم مشکلات بسیاری دارد، اظهار داشت: مردم کوت عبدالله به عنوان مردمی که در دوران دفاع مقدس فداکاری های بسیاری انجام داده و شهدای بزرگ و بسیاری را تقدیم کرده اند، حق بزرگی بر گردن مسؤولان دارند؛ از این رو از مسؤولان می خواهیم تا هرچه سریع تر دورنمایی جهت بهبود وضع معیشتی مردم ترسیم کنند./9454/پ202/س
 
ارسال نظرات