۲۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۱۳۲۸۴۰
نماینده ولی فقیه در سپاه:

لیبرال‌ دموکراسی غرب به تاریخ سپرده می شود

خبرگزاری رسا ـ حجت‏‌الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به بحران اقتصادی غرب و بیداری اسلامی در خاورمیانه گفت: تحولات منطقه‌ای حاکی از حقیقت اضمحلال اندیشه لیبرال‌دموکراسی غرب است.
حجت الاسلام والمسلمين علي سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‏‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در جمع همایش بصیرت علما و روحانیان استان زنجان به تشریح اوضاع و شرایط سیاسی حاکم بر منطقه پس از بیداری اسلامی پرداخت و اظهار داشت: تحولات و تغییر معادلات سیاسی منطقه نشان داد که تفکر جدایی دین از سیاست پوچ و فانی است.

 

حجت‏‌الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به بحران اقتصادی غرب و بیداری اسلامی در خاورمیانه گفت: تحولات منطقه‌ای حاکی از حقیقت اضمحلال اندیشه لیبرال‌دموکراسی غرب است، امروز آرمان‌های معنوی و الهی انقلاب اسلامی ایران الهام‌بخش حرکت مردم انقلابی منطقه علیه نظام سلطه و مادی‌گرای غرب است.

 

وی پیروزی انقلاب اسلامی ایران را زلزله‌ای بزرگ بر پیکره نظام لیبرالی، سکولاریستی و کمونیستی شرق و غرب دانست و خاطرنشان کرد: اگر پیش از انقلاب اندیشه افیونی بودن دین در سراسر جهان مطرح و ترویج یافته بود، انقلاب اسلامی سال 57 نشان داد که اسلام مدل حکومت دینی تمام تفکرات مدل لیبرال دموکراسی غرب را زیرسؤال برده است.

 

حجت‏‌الاسلام والمسلمین سعیدی مقابله با نظام اسلامی ایران و تحریم‌های متعدد علیه کشورمان را نشات گرفته از نفوذ ارزش‌های شیعی در منطقه دانست و افزود: برخی حکام خودفروخته منطقه برای مقابله با نظام اسلامی با غرب متحد شده‌اند، چنان‌که براساس آمارها و اعلام کارشناسان، عربستان سعودی در چند سال اخیر برای مقابله با اسلام انقلابی در خاورمیانه 7 میلیارد دلار هزینه کرده است.

 

وی با بیان این‌که شیوخ عرب منطقه برای حفظ سلطنت و دیکتاتوری خود دست به دامان غرب و آمریکا شده‌اند، ادامه داد: سؤال اینجاست که چرا اعراب که همواره شعار ناسیونالیستی و ضدایرانی به سر داده‌اند، چرا در زمینه حمایت از ملت مظلوم فلسطین کوتاهی کرده، اما در برابر دولت‌هایی که در خط مقدم مقابله با رژیم صهیونیستی قرار دارند، ایستادگی می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اومانیسم، سکولاریسم، رنسانس و پدیده نسبی‎گرایی را از جمله پیامدهای انقلاب کبیر فرانسه دانست و گفت: این در حالی است که ‌با وقوع انقلاب اکتبر شوروی تفکر سوسیالیسم مطرح شده و در عمل غرب و شرق با انکار مساله وحی و نقش دین در حکومت و سعادت بشریت وارد میدان شدند، اما انقلاب اسلامی که ثمره مجاهدت علما و حوزه‌های علمیه بود، خط بطلانی بر اندیشه‌های انحرافی کشید.

 

وی در ادامه با تشریح نقش و رسالت روحانیت در مقابله با شبهات و اندیشه‌های التقاطی دشمنان اسلام اظهار داشت: مبلغان دینی بایستی با آگاهی از مسائل روز و شناخت صحیح از مواضع دشمنان، در مقابله با ناتوی فرهنگی غرب نقش تاثیرگذاری ایفا کنند، چراکه امروز دشمن با همه وجود به جنگ فرهنگی با ایران وارد شده است./935/پ202/ب

 

ارسال نظرات