۲۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۳۲۹۵۷

حافظان و قاریان ممتاز با آیت الله موسوی جزایری دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان جامعه قرآنی خوزستان و حافظان و قاریان ممتاز بین المللی با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.
ديدار حافظان و قاريان بين المللي با آيت الله موسوي جزايري آيت الله موسوي جزايري، ديار حافظان وقاريان بين المللي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان جامعه قرآنی خوزستان، حافظان و قاریان ممتاز بین المللی شب گذشته با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند. 

 آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در این مراسم با اشاره به فضیلت نماز شب خاطرنشان کرد: نماز شب یکی از مستحباتی است که خداوند متعال و پیامبر(ص) بر آن تاکید کرده اند، ولی با توجه به آیات قرآن کریم این فریضه الهی بر پیامبر اکر(ص) واجب شده است.

 وی اظهار داشت: انسان در نیمه شب ها که همه جا تاریک و سکوت آن را فرا گرفته از خواب بلند می شود و برای پروردگار خویش نماز می گذارد و این بزرگترین فضیلتی است که خدواند متعال به انسان می دهد.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان حاملان قرآن را یکی از بزرگترین اقشار امت پیامبر(ص) دانست و گفت: پیامبر اکرم(ص) به حاملان، قاریان و حافظان قرآن کریم افتخار می کند.

آیت الله موسوی جزایری بیان داشت: ائمه اطهار(ع) برترین حاملان، قاریان و حافظان قرآن کریم هستند؛ چرا که آن ها با باطن و ظاهر قرآن آشنایی کامل دارند.

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به حافظان و قاریان حاضر در مراسم تصریح کرد: شما کسانی هستید که یک مرتبه والایی در ادای حق قرآن کریم دارید و جای شکر است که جامعه ما از چنین انسان هایی برخوردار است.

گفتنی است، این دیدار با حضور قاری قرآن قاسم مقدمی، نفر اول بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم، مهدی دغاغله خادم قرآنی کشور و سید کریم موسوی، مبتهل کشوری برگزار شد.

لازم به ذکر است این مراسم از سوی دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد./9458/پ202/ب

ارسال نظرات