۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۱۳۴۷۷۵

حوزه علمیه رسانه ای بزرگ در انتشار معارف اهل بیت است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) اهواز گفت: امروزه بشریت در عصری زندگی می کند که کسب حقایق را مهم ترین رمز پیشرفت به شمار می آورد.
حجت الاسلام بهرام، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه امام علي (ع) اهواز

 

حجت الاسلام علی کاظم بهرام، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار به همه کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند، تصریح کرد: امروزه بشریت در عصری زندگی می کند که کسب حقایق را مهم ترین رمز پیشرفت به شمار می آورد.

وی با اشاره به این که نظام سلطه با متوسل شدن به رسانه و ابزار های ارتباطاتی جنگ نرمی به راه انداخته است، بیان داشت: نظام سلطه گری با آن که مدعی حقوق بشر است، امروزه در کشورهایی مانند، بحرین، فلسطین، افغانستان،شرق عربستان و دیگر کشورها علاوه بر جنگ گرم با ایجاد حملات رسانه ای خواستار نابودی این ملت ها است.

حجت الاسلام بهرام با تأکید بر این که رسانه های ایران اسلامی باید همان طور که دشمنان علیه کشورمان از پیشرفته ترین ابراز رسانه ای استفاده می کنند خواستار به کارگیری تکنیک و ظرافت های مقابله با جنگ نرم از سوی رسانه های داخلی شد.

 مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) اهواز جلب نظر مخاطب رسانه ای را از مهم ترین راه تبیین فساد و تباهی شبکه های خبری غرب عنوان کرد و اظهار داشت: وقتی مخاطب از اعمال و کارهایی که رسانه های غربی علیه کشورهای مختلف انجام می دهند مطلع شود، چهره منحوس نظام سلطه برای وی آشکار می شود.

وی خاطرنشان کرد: رسانه های کشور و به خصوص صدا و سیما باید به مخاطب خود جهت دهی مثبت دهند، تا از این راه بصیرت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وی به مراتب افزایش یابد.

این مقام مسؤول به اولین و مهم ترین ویژگی خبرنگار اشاره و تصریح کرد: صداقت و امانت داری شخص خبرنگار در مقوله انتشار خبر از بارزترین سرفصل هایی است که اعتماد مخاطب را نسبت به رسانه پدیدار می سازد.

 مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) اهواز در ادامه اظهار کرد: به روز بودن اخبار خبرنگار از دیگر اموری است که اعتماد مخاطب را شکل می دهد.

وی حوزه علمیه را رسانه ای بزرگ در انتشار معارف اهل بیت(ع) عنوان کرد و گفت: هم اکنون جهان بشریت در عصر غیبت امام زمان(عج) به سر می برد، حوزه علمیه باید این فرصت را غنیمت بشمارد و با انعکاس علوم الهی مردم را از گزند حیله های دشمنان محفوظ بدارد.

حجت الاسلام بهرام در پایان سخنانش تأکید کرد: رسانه و خبرنگار برای افزایش آموزهای دینی جامعه باید حوزه علمیه را مرکز تعالیم معنوی و الهی معرفی کنند./9458/ت303/ب

ارسال نظرات