۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۳۵۸۳۹
آیت الله طبرسی:

روز قدس تجلی بیداری و بصیرت امت اسلام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران، روز جهانی قدس را تجلی بیداری و بصیرت امت اسلامی در برابر سپاه کفر دانست و گفت: بیداری اسلامی امروز در خاورمیانه یکی از دستاوردهای این روز است.
آيت الله طبرسي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران، روز جهانی قدس را تجلی بیداری و بصیرت امت اسلامی در برابر سپاه کفر دانست و گفت: بیداری اسلامی امروز در خاورمیانه یکی از دستاوردهای این روز است.


وی نامگذاری آخرین جامعه ماه مبارک رمضان از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی را نشان دهنده هوشمندی و تدبیر ایشان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین دانست و خاطرنشان کرد: امام راحل با این اقدام تاریخی خود یک اجماع جهانی برای نابودی صهیونیسم جهانی به وجود آورد.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که اثرات راهپیمایی روز جهانی قدس را در مقاومت و مبارزه 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه مشاهده کردیم، تصریح کرد: امروز گفتمان انقلاب اسلامی به یک گفتمان غالب در عرصه جهانی تبدیل شده است.


آیت الله طبرسی با اشاره به این که امروز صهیونیسم جهانی در سراشیبی نابودی کامل قرار گرفته است، گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی امروز پرچم دار مبارزه با صهیونیسم جهانی است.


وی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در 70 کشور دنیا را نشان دهنده وحدت جهانی برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی دانست و تصریح کرد: حضور فعال و گسترده مردم آزادیخواه در کشورهای مختلف نشان دهنده بیداری و بصیرت مردم است و پدید آمدن این گونه فرصت ها از اثرات مهم روز قدس است.


امام جمعه ساری به تحولات اخیر سوریه اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه امروز نظام سلطه با همکاری برخی کشورهای منطقه در پی براندازی این کشور هستند، خاطرنشان کرد: امروز سوریه خط مقدم مقاومت علیه صهیونیست است.


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که علیرغم کارشکنی های برخی کشورهای منطقه نظیر عربستان، امارات و قطر راهپیمایی روز قدس با شکوه تر از هر سال دراین کشورها برگزار می شود، گفت: حضور در این راهپیمایی دشمن شکن امروز به عنوان یک آرمان مهم مورد نظر امت اسلامی است.


وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری همواره بر حضور گسترده امت اسلامی در راهپیمایی روز قدس تأکید ویژه دارند، ادامه داد: ایشان پیام روز قدس را محو ررژیم صهیونیستی به عنوان یک غده سرطانی از نقشه جهان اعلام کرد./950/پ202/ب

ارسال نظرات