۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۱۳۵۹۱۲
امام جمعه ساری:

روز قدس به مکتبی استکبارستیز در دنیا تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی روز قدس را روز اسلام نامید و با بیان این که امروز 70 کشور دنیا با راهپیمایی خود حمایتشان را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند، افزود: روز قدس امروز به عنوان یک مکتب و جبهه نهادینه شده است.
آيت الله طبرسي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان با تقدیر از حضور با صلابت ملت ایران در راهپیمایی روز قدس، گفت: ملت ایران بار دیگر با حضور گسترده خود وحدت و همدلی خود را به رخ جهانیان کشیدند.


وی روز قدس را روز اسلام نامید و با بیان این که امروز 70 کشور دنیا با راهپیمایی خود حمایتشان از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند، افزود: روز قدس امروز به عنوان یک مکتب و جبهه نهادینه شده است.


آیت الله طبرسی روز جهانی قدس را تجلی وحدت و همدلی امت اسلام در برابر جبهه ظلم و ستم دانست و خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی مهم ترین دستاورد روز جهانی قدس است.


وی با بیان این که بیداری اسلامی زمینه نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم کرده است، ادامه داد: امروز این رژیم نامشروع و جعلی به روزهای پایانی حیات ننگین خود رسیده است.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تحولات سوریه و تلاش نظام سلطه برای ساقط کردن حکومت بشار اسد دراین کشور، گفت: امروز مستکبران جهانی با همکاری کشورهای خائن منطقه تلاش می کنند تا جبهه مقاومت اسلامی در سوریه را تضعیف کنند.


آیت الله طبرسی تنها راه نابودی کامل اسرائیل را وحدت امت اسلامی دانست و بیان داشت: امروز آحاد جامعه اسلامی وظیفه دارند برای برداشتن این غده سرطانی متحد شوند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود به زلزله دلخراش در آذربایجان شرقی اشاره کرد و با بیان این که امروز کمک به مردم آسیب دیده این استان یک تکلیف شرعی و انسانی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ملت نوعدوست ایران اسلامی کمک های خود را از همان ساعات ابتدایی برای مردم این استان ارسال کردند.


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به برگزاری با شکوه شب های قدر در استان، ادامه داد: حضور گسترده و بی نظیر نسل جوان در شب های پرفیض قدر نشان دهنده روح معنوی آنها است.


وی همچنین به برگزاری مراسم اعتکاف چهار هزار دانش آموز مازندرانی در سه روز ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: تقویت این گونه برنامه های دینی زمینه ساز تقویت باورهای دینی در نسل جوان کشورمان خواهد شد./950/پ202/ب

ارسال نظرات