۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۱۳۵۹۲۱
مشاور رییس جمهور در امور روحانیت:

حکام خودفروخته عرب در حل مساله فلسطین کارایی ندارند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام میرتاج الدینی حضور یکپارچه همه مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس را اصرار بر ادامه راه و پایداری و مقاومت اعتراض به رژیم نامشروع صهیونیستی دانست.
حجت الاسلام مير تاج الديني

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی، مشاور رییس جمهور در امور روحانیت امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان اظهار داشت: امام راحل با طرح روز قدس و برافراشتن پرچم دفاع از فلسطین در حقیقت رهبری وحدت جهان اسلام را به دست گرفتند، چرا که مهم‌ترین عامل وحدت بین مسلمانان جهان دفاع از آرمان فلسطین است.

 

مشاور رییس جمهور در امور روحانیت با تاکید بر اینکه مقاومت تنها راه مقابله با اشغالگری و تجاوزات رژیم جعلی صهیونیستی است، اظهار داشت: همان‌گونه که جوانان حزب الله و سیدحسن نصرالله ثابت کردند، قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر از تار عنکبوت نیز سست است.

 

وی با بیان این‌که حزب الله ثابت کرد که سازش با اسرائیل همان خیانت تاریخی به مردم فلسطین است، گفت: مسلمانان و کشورهای عربی و اسلامی به وظیفه خود در قبال جنایات اسرائیل در غزه عمل نکردند، در حقیقت خیانتی حکام دیکتاتور عرب در قبال مردم فلسطین کردند، بدتر از اشغالگری های رژیم صهیونیستی بود.

 

 حجت الاسلام میرتاج الدینی حضور یکپارچه همه مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس را اصرار بر ادامه راه و پایداری و مقاومت اعتراض به رژیم نامشروع صهیونیستی دانست و افزود: معادلات منطقه ای به نفع اسلام و ملت فلسطین عوض شده است، تحولات منطقه نشان داد که رژیم صهیونیستی دیگر جایی در ممالک اسلامی ندارد و بایستی تسلیم اراده ملت‌ها شود.

 

مشاور رییس جمهور در امور روحانیت ایستادگی، مقاومت، پایداری، توکل به خدا، اعتقاد به وعده‌های الهی و تلاش مضاعف در برابر مشکلات جامعه تنها راه ادامه مسیر قدس شریف اعلام کرد و افزود: باید با تبدیل تهدیدهای تحریم به فرصت به ادامه مسیر انقلاب کمک کرد.

 

وی با اشاره به عدم کارایی حکام خودفروخته عرب در حل مساله فلسطین تصریح کرد: پس از جنگ شش روزه، اعراب نه تنها مبارزه با اشغالگران را کنار گذاشتند، بلکه طی قراردادهای ننگین از جمله کمپ دیوید اول و دوم، غزه و اریحا، شرم الشیخ و طرح صلح اعراب و اسرائیل دم از صلح و سازش زدند.

 

حجت الاسلام میرتاج الدینی تصریح کرد: اگر حکام عرب منطقه به تعلقات دنیوی خودشان پشت‌ پا زده و به عزت و سرافرازی جهان اسلام می‌ اندیشیدند، امروز شاهد جنایات بی ‌شمار صهیونیسم و استکبار جهانی در کشور های اسلامی نمی ‌شدیم.

 

وی با بیان این‌که ملت ایران با بصیرت خود به دنیا ثابت کردند که همیشه بیدار بوده و در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی می‌کند، افزود: شرکت در راهپیمایی روز قدس پس از گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی در حال حاضر رو به گسترش بوده و مردم کشورهای جهان در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

 

مشاور رییس جمهور در امور روحانیت با تاکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران عامل اصلی احیای مسئله فلسطین در جهان بوده است، افزود: ملت و نظام اسلامی ایران هیچگاه در مسئله فلسطین سازش نکرده و نمی‌کنند، چرامه اعتقاد بر این است که مقاومت تنها راه مقابله با غده سرطانی محسوب می شود./935/پ202/ع

ارسال نظرات