۲۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۳۵۹۶۳
با هدف رؤیت هلال ماه شوال؛

18 گروه استهلال به مناطق مختلف خوزستان اعزام می شوند

خبرگزاری رسا ـ 18 گروه استهلال با هدف رؤیت هلال ماه شوال به مناطق مختلف خوزستان اعزام می شوند.
استهلال ماه مبارک رمضان

 

حمید خلفی، دبیر ستاد استهلال استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از تشکیل 18 گروه استهلال در استان خبر داد و اظهار داشت: این گروه ها با همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز و با کمک سازمان هلال احمر استان و لشکر 92 زرهی ارتش جمهوری اسلامی به رؤیت هلال ماه شوال می پردازند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: گروه های استهلال ماه شوال در شهرستان های اهواز، شوشتر، ایذه، آبادان، خرمشهر، دزفول و گتوند مستقر می شوند.

 خلفی با بیان این که 3 گروه در شهرستان اهواز مستقر خواهند شد اظهار داشت: برج کیانپارس، پادگان شهید حمید و دانشکده نجوم دانشگاه شهید چمران مکان های استقرار گروه های استهلال هستند.

وی با اشاره به شرایط نجومی و مشخصات هلال ماه رمضان، اظهار داشت: طبق محاسبه های صورت گرفته احتمال رویت هلال ماه شوال 1433 در غروب روز شنبه بسیار ضعیف است.

 خلفی با بیان این که در هر گروه مستقر شده روحانیان مدارس علمیه خوزستان نیز حضور خواهند داشت ابراز داشت: گزارش گروه های مختلف مستقر در شهرستا ها به دفتر مقام معظم رهبری ارسال می شود.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ستاد رؤیت هلال در خوزستان زیر نظر آیت الله موسوی جزایری و با مدیریت آیت الله محسن حیدری فعالیت می کند./9464/ت302/ب

ارسال نظرات