۰۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۱۳۶۵۳۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

خدمات دولت اسلامی برای مردم تبیین و بازگو شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قائمشهر با بیان این که بسیج سازندگی با سرعت بخشیدن به اجرای طرح های عمرانی زمینه ای را فراهم آورد تا شیرینی بهره برداری طرح ها به کام مردم چشانده شود، گفت: این خدمات دولت اسلامی باید بیشتر برای مردم تبیین و بازگو شود.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته در مراسم افتتاح طرح های هفته دولت در قائمشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، این هفته را فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

 

وی با تأکید براین که شهیدان رجایی و باهنر الگوی بارز خدمت گزاری و عدالت محوری در جامعه اسلامی بودند، افزود: مدیران و مسؤولان کشور باید در همه ابعاد این دو شخصیت برجسته انقلاب را الگوی خود قرار دهند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که راه و منش شهیدان و رجایی و باهنر باید در بخش های مختلف جامعه اسلامی نهادینه شود، ادامه داد: مدیران جامعه اسلامی باید الگوی خدمت رسانی باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که مدیران باید از فرصتی که در اختیار آنها قرار داده شده درجهت رفع مشکلات مردم گام بردارند، ادامه داد: مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید خدمت گزار مردم باشد.

 

امام جمعه قائمشهر، ملت ایران را صاحبان اصلی این انقلاب عظیم دانست و با بیان این که مردم کشورمان در بیش از سه دهه اخیر در همه عرصه ها حضوری با صلابت داشتند، خاطرنشان کرد: این ملت در دفاع از انقلاب، آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری پیشگام تر از همگان بوده اند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، خدمت به مردم را یک تکلیف مهم دانست و ادامه داد: مسؤولان بخش های مختلف کشور باید تلاش کنند تا رضایت عمومی حاصل شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه سخنان خود با اشاره به تلاش شبانه روزی دشمنان برای تضعیف و انزوای نظام مقدس جمهوری اسلامی، این تلاش ها را بی فایده خواند و گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی با صلابت تر از گذشته از این انقلاب و آرمان های امام و رهبری دفاع خواهند کرد.

 

امام جمعه قائمشهر، حضور در صحنه مردم را یکی از مهم ترین دلایل هراس دشمنان از ایران اسلامی دانست و ادامه داد: سلطه گران می دانند ملت ایران با همه توان خود در برابر توطئه های شوم آنها ایستادگی خواهند کرد و اجازه کوچکترین تحرک را به آنها نخواهند داد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، پیشرفت های امروز نظام اسلامی را مدیون حضور در صحنه این ملت و خون های پاک شهدا دانست و ادامه داد: دشمنان در 33 سال اخیر از هر روزنه ای برای نفوذ و براندازی استفاده کردند، اما هوشیاری، تدبیر رهبر انقلاب و بصیرت ملت ایران آنها را با در بسته مواجه کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که شرایط امروز ایران اسلامی با سی سال پیش بسیار متفاوت است، اضافه کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مقتدر در جهان به عنوان یک الگو بارز مورد توجه کشورها است.

 

امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به بیداری اسلامی در جهان با بیان این که شکل گیری خاورمیانه اسلامی نشان‌دهنده افزایش نقش آفرینی و نفوذ جهوری اسلامی ایران در منطقه است، خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران محور خاورمیانه میانه جدید است.

 

وی با بیان این که امروز همه دنیا به حقانیت شریعت محمدی پی برده اند، تصریح کرد: اسلام دین حق بوده و خواهد بود و این مسأله در انقلاب های مردمی منطقه مشهود است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش بسیج سازندگی در اجرای پروژه های عمرانی، گفت: خوشبختانه عملکرد این مجموعه زمینه رضایت مردم را فراهم آورده است.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که بسیج سازندگی با سرعت بخشیدن به اجرای طرح های عمرانی زمینه ای را فراهم آورد تا شیرینی بهره برداری طرح ها به کام مردم چشانده شود، گفت: این خدمات دولت اسلامی باید بیشتر برای مردم تبیین و بازگو شود./950/پ202/ب

ارسال نظرات