۰۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۱۳۶۹۳۱

بانک اطلاعات تحقیقات پایانی حوزه های علمیه خواهران تهیه شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر ساماندهی امور پژوهشی واحدهای آموزشی حوزه های خواهران از تهیه بانک اطلاعات تحقیقات پایانی حوزه های علمیه خواهران خبر داد.
صديقه افشار مدير سازماندهي تحقيقات مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، صدیقه افشار، مدیر ساماندهی امور پژوهشی واحدهای آموزشی حوزه های خواهران با اشاره به اینکه در مرحله نخست اجرای این طرح در سال گذشته ، اطلاعات مربوط به 13هزار تحقیق پایانی طلاب تکمیل گردید، گفت: حاصل این کار تهیه بانک اطلاعاتی با قابلیت گزارش گیری‌های متنوع و متعدد از طریق نرم‌افزار«نظارت و کنترل تحقیقات پایانی» بود. 

مدیر ساماندهی امور پژوهشی واحدهای آموزشی حوزه‌های خواهران با بیان اینکه مرحله دوم طرح تهیه بانک اطلاعات تحقیقات پایانی در سال جاری به انجام رسید، ادامه داد: این مرحله با ارسال بخش‌نامه‌ای در تاریخ 14 اردیبهشت ماه با هدف بروز رسانی اطلاعات به انجام رسید و طی آن بیش از 8 هزار تحقیق پایانی جدید به ثبت رسیده و تحقیقات پایانی ثبت شده را به عدد 22 هزار رساند.

وی یادآور شد: عملیات ثبت اطلاعات تحقیقات پایانی تا زمانی که امکان ثبت اطلاعات در سامانه تحقیقات پایانی برای مدارس علمیه فراهم آید، از سوی معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران انجام می گیرد.

افشار فازبعدی اجرای بانک اطلاعات تحقیقات پایانی طلاب را شامل تعیین موضوع و کلیدواژه ها برای تحقیقات پایانی ذکر کرد و گفت: با انجام این کار امکان جستجو با قابلیت های مناسبی در اختیار کاربران قرار می گیرد و بانک اطلاعات تحقیقات پایانی طلاب حوزه‌های علمیه خواهران در پایگاه اینترنتی این مرکز در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: طلاب مقطع سطح دو(کارشناسی) موظف هستند در پایان تحصیلات خود تحقیق پایانی ارائه دهند. /907/د102/ع

ارسال نظرات