۱۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۱۳۷۵۱۸
آیت الله سبحانی:

غرب با بکارگیری تمام توان اعتقادات نسل جوان را هدف قرار داده است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله سبحانی تاکید کرد:‌ امروز غرب با بکارگیری تمام توان خود در صدد است اعتقادات و باورهای دینی نسل جوان را مورد هجمه قرار دهد.
آيت الله سبحاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید شامگاه سه شنبه در دیدار سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق، بر ضرورت وحدت گروه های مختلف عراقی تاکید کرد.
وی با اشاره به شنیده هایی مبنی بر وجود اختلاف بین طوائف و گروه های مختلف کشور عراق، خطاب به سید عمار حکیم اظهار داشت: باید کاری کنید که این مشکلات مرتفع شود.
این مرجع تقلید بر ضرورت ارتقای سطح فکر و اندیشه شیعیان در عراق تاکید کرد و گفت:‌ همچنین باید برای ارتقای سطح سواد و دانش آنان فعالیت کرد و اجازه نداد که در میان شیعیان بیسواد وجود داشته باشد.
وی با بیان این‌که باید با تبلیغ زمینه خودآگاهی جوانان شیعه فراهم شود، اظهار داشت:‌ امروز غرب با بکارگیری تمام توان خود در صدد است اعتقادات و باورهای دینی نسل جوان را مورد هجمه قرار دهد.
حضرت آیت‌الله سبحانی که به زبان عربی سخنان خود را ایراد می کرد، افزود:‌ اکنون دو خطر ملت عراق را تهدید می کند، ‌تهدید نخست تبلیغ مسیحیت در شمال این کشور و تهدید دوم تبلیغ وهابیت در جنوب عراق است و استکبار از این طریق به دنبال هدف قرار دادن مردم این کشور به ویژه جوانان است.
وی با تاکید بر هوشیاری مسؤولان عراقی در قبال این توطئه ابراز داشت:‌ مسؤولان فرهنگی و دینی باید در قبال این توطئه جدید به مقابله برخیزند و اجازه عملیاتی شدن نقشه های دشمنان را ندهند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات