۱۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۶۶۱

به نام آزادی به کام بیماران جنسی

خبرگزاری رسا ـ آمار توهین‌های جنسی و آزارهای خیابانی اروپایی‌ها را نیز به ستوه آورده است
شبکه تلويزيوني فرانس 24
به گزارش سرویس مونیتورینگ خبرگزاری رسا، روز گذشته شبکه فرانس 24 با پخش مستندی به نام "زن در خیابان" به بحث آزار جنسی زنان در اروپا پرداخت.
سوفی پیترز سازنده این مستند با در دست گرفتن دوربینی دستی در خیابان های بروکسل به شرح وضعیت زنانی می پردازد که تنها در خیابان ها تردد دارند. وی در صدد نشان دادن آمار بالای توهین های جنسی و نیز پیشنهادهای بی شرمانه ای است که به بدترین شکل ممکن زنان را مورد اذیت و آزار قرار می دهد.
راوی این مستند در حالی که صحنه های متعددی را به صورت مخفیانه به تصویر کشیده است، خاطرنشان می کند که شکایت های بسیاری درباره امور جنسی از ناحیه زنان به مراجع قانونی ارائه می شود اما فقط در صورتی به آنها رسیدگی می شود که پلیس یا افراد دیگری را نیز به عنوان شاهد معرفی کرده باشد. در پایان نیز چنین می افزاید که این مساله به طور خاص در بروکسل مشاهده نشده بلکه در تمامی شهرهای اروپایی هر روزه شاهد این گونه آزارهای خیابانی هستیم.
نکته قابل توجه بالا بودن آمار این گونه تعرض ها نسبت به زنان در جامعه به اصطلاح آزاد اروپایی است. جامعه ای که شعار آزادی جنسی، الگوی نظری و عملی آنان است و هر روزه در صدد صدور این کالای مبتذل به جوامع دیگر می باشند، خود در بحرانی جنسی به سر می برد. بحرانی که نه تنها ساحت نظری ایشان را به انحطاط کشانده است بلکه از حیث عملی نیز باعث شده تا زنان از کمترین حد نصاب خود از آزادی، یعنی تردد بدون دغدغه در خیابانهای شهر محروم باشند./9161/ت303/ع
ارسال نظرات