۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۸۰۸۴
رییس شورای شرعی حزب الله:

سلاح حزب الله سینه صهیونیست ها را نشانه رفته است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای شرعی حزب الله لبنان تاکید کرد که این حزب به هیچ وجه سلاح را زمین نمی گذارد و به راهی که رفته است ادامه می دهد.
شيخ محمد يزبك، عضو برجسته حزب الله  و نماينده شرعي مقام معظم رهبري در لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد یزبک، رییس شورای شرعی حزب الله لبنان در مراسمی که روز گذشته در حسینیه امام خمینی (ره) بلعبک و با حضور علما و شخصیت های مختلف سیاسی و اجتماعی برگزار شد بر عدم تسیلم شدن حزب الله در برابر درخواست خلع سلاح از این حزب مقاوم تاکید کرد.

 

وی گفت: حزب الله هیچ گاه سلاح را زمین نمی گذارد و سلاح را به سوی سینه دشمن صهیونیسم نشانه رفته است. ما پیروز هستیم و حتی اندازه سر سوزنی از راهی که رفته ایم، عقب نشینی نخواهیم کرد.

 

شیخ محمد یزبک افزود: دوران شکست پایان یافته و زمان پیروزی ها فرارسیده است و سحر ساحر نیز به خودش بازگشته است. اسرائیل امروزه از موشک های مقاومت اسلامی به شدت هراس دارد و از هرگونه توطئه بیمناک است.

 

رییس شورای شرعی حزب الله، وحدت مسلمانان و مسیحیان را خواستار شد و تصریح کرد: همه لبنانی ها اعم از مسلمان و مسیحی باید در سراسر کشور دست به دست هم داده و به وحدت تمسک جویند تا پرچم آزادی را در برابر دیدگان ظالمان جهان به اهتزاز درآورند.

 

وی بر لزوم توقف ارسال سلاح به سوریه تاکید کرد و اظهار داشت: از همه غیورمردان می خواهم در برابر ارسال سلاح به سوریه بایستند و در جهت آغاز گفت وگو، توقف خونریزی و شکست توطئه علیه ملت سوریه تلاش کنند تا همه با هم برای رهایی ملت فلسطین تلاش کنیم، زیرا تنها صهیونیست ها هستند که از جنگ و فتنه در سوریه سود می برند.

 

حجت الاسلام یزبک با اشاره به بررسی قانون انتخابات در پارلمان لبنان، خاطر نشان ساخت: از شرکای حاضر در صحنه سیاسی می خواهم قانون انتخابات را به گونه ای تنظیم کنند که نماینده وطن و همه شهروندان باشد و از تصویب قانون بر اساس مسائل مذهبی و طایفه ای خودداری ورزند، زیرا کشور با اعتماد و محبت و گفت وگو ساخته می شود و این شعار مقاومت به شمار می آید./980/ب902/ک

ارسال نظرات