۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۳۸۹۷۵
آیت الله میبدی:

ترس از بیداری اسلامی عامل اصلی توهین به مقدسات است

خبرگزاری رسا ـ نائب رییس شورای حوزه علمیه گلستان گفت: ساخت فیلم صهیونیستی آمریکایی که در آن به پیامبر گرامی اسلام (ص) توهین شده ناشی از ترس غرب از اسلام و بیداری اسلامی است.
آيت الله ميبدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سیدمحمدرضا میبدی، نائب رییس شورای مدیریت حوزه علمیه  گلستان، امروز در تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیان استان در مدرسه علمیه رضویه این شهر با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص)گفت: بیداری اسلامی منطقه که از ایران در سال 1342 شروع شد امروز زمینه ساز تحول در عرصه جهانی شده است و از همان زمان سردمداران غرب منافع خود را در خطر دیدند.

 

وی با بیان این که ساخت فیلم صهیونیستی آمریکایی که در آن به پیامبر گرامی اسلام (ص) توهین شده ناشی از ترس غرب از اسلام و بیداری اسلامی است، افزود: مسلمانان در مقابل اینگونه رفتارهای ناشایست کوتاه نمی آیند و آن را مختص یک فرد نمی دانند.

 

آیت الله میبدی افزود: مردم دنیا به خوبی می دانند که دستان پشت پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در ساخت این فیلم نقش آفرین بوده اند.

 

مسؤول حوزه علمیه رضویه گرگان با بیان این که کارگردان این فیلم غیرانسانی و ناشایست پنج میلیون دلار از رژیم صهیونیستی دریافت کرده است، گفت: استعمارگران غرب سال های متمادی ملت های مظلوم را تحت استعمار خود قرار دادند و اکنون که این ملت ها بیدار شده اند و خواهان حقوق انسانی خود هستند با مداخله و کارشکنی غربی ها مواجه می شوند.

 

آیت الله میبدی تاکید کرد: دولت های استعمارگر غرب اگر چه برای کوتاه مدت جنبش های اسلامی را سرکوب می کنند، اما در دراز مدت توانایی مقابله با این خیزش ها را ندارند.

 

نائب رییس شورای استانی حوزه علمیه گلستان با تأکید براین که امروز اسلام ناب شیعی در همه دنیا فرا گیر شده است، افزود: استکبار جهانی نمی تواند با اهانت به مقدسات دینی مانع از انتشار ارزش های دینی در جهان شود.

 

استاد اخلاق حوزه علمیه گلستان با بیان این که امروز دنیا تشنه بهره گیری از تفکر دینی است، تأکید کرد: این مسأله موجب هراس و عصبانیت آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است.

 

به گزارش خبرنگار رسا، تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیان حوزه های علمیه گرگان به دعوت مرکز مدیریت حوزه علمیه استان گلستان در مدرسه علمیه رضوی گرگان با حضور آیت الله نورمفیدی، رییس شورای مدیریت حوزه علمیه استان و حجت الاسلام ملکی، مدیر استانی حوزه برگزار شد و در پایان نیز طلاب و روحانیان حاضر در این تجمع پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند./950/پ202/ب

ارسال نظرات