۰۹ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۴۰۶۱۳
دادستان ساری:

بیداری اسلامی زمینه سقوط صهیونیسم جهانی را فراهم کرد

خبرگزاری رسا ـ دادستان ساری با اشاره به این که بیداری اسلامی امروز زمینه سقوط صهیونیسم جهانی را فراهم کرده است، گفت: در شرایط فعلی وحشت جهانی شدن اسلام ناب محمدی اروپا و آمریکا را فرا گرفته است.
دادستان ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام اسدالله جعفری، دادستان انقلاب اسلامی مرکز استان روز گذشته در مراسم تکریم و بزرگداشت امامزادگان ساری که در آستانه مبارکه امامزاده سید ذکریا (ع) این شهرستان برگزار شد با بیان این که امامزادگان اسناد برجسته تاریخ تشیع این سرزمین هستند، گفت: امامزادگان باید همانگونه مقام معظم رهبری فرمودند با تیدیل شدن به قطب فرهنگی سد محکم و پایگاه های اصلی فرهنگی در برابر شبیخون و تهاجم دشمنان اسلام شوند.

دادستان مرکز استان با بیان این که امامزادگان بهترین پایگاه اعتقادی و دینی هستند و این ریشه درتاریخ دینداری مردم ما دارد، افزود: وجود امامزادگان در این سرزمین نشانه ولایتمداری ملت ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: مهم ترین وظیفه اولیا الهی تبلیغ و ترویج دین بوده و همان گونه که روایت شده آنها «سفینه النجاة» هستند و هرکسی در کشتی اهل بیت و فرزندانشان سوار شدند نجات یافتند.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به آیه 23 سوره شوری گفت: بهترین پایگاه برای ابراز عشق به اهل بیت (ع) و مهم ترین مرکز برای اثبات مودت به ذریه رسول خدا (ص) همین امامزادگان هستند.

وی با اشاره به دهه کرامت اضافه کرد: لطف بزرگ خدا به ملت ما این است که بارگاه مطهرحضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و خواهرگرامی ایشان حضرت معصومه (س) در این سرزمین قرار داد و این افتخاری بس بزرگ برای ما است که مشجع نورانی آن بزرگواران و امامزادگان در ایران اسلامی قرار گرفته تا قلوب خود با واسطه اینها به خدا و دین خدا پیوند بزنیم و از کرامات آنان بهره مند شویم.

حجت الاسلام جعفری با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام، این تحرکات ضد دینی را نشان دهنده هراس آنها از گسترش روز افزون اسلام ناب دانست و بیان داشت: همه تلاش دشمنان این است که ما دینی بی خطر داشته باشیم.

دادستان ساری با اشاره به این که بیداری اسلامی امروز زمینه سقوط صهیونیسم جهانی را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی وحشت جهانی شدن اسلام ناب محمدی اروپا و آمریکا را فرا گرفته است.

وی با بیان این که به زودی شاهد برپایی یک حکومت واحد جهانی با محوریت اسلام ناب خواهیم بود، تصریح کرد: طرح اسلام هراسی غرب به یقین با شکست مواجه خواهد شد./950/پ202/س

ارسال نظرات