۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۴۰۷۳۴

فریاد «لبیک یا رسول الله» درتبریز طنین‌انداز شد

خبرگزاری رسا ـ مردم مؤمن و متدین تبریز در اعتراض به اقدام فیلم آمریکایی صهیونیستی در اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص) راهپیمایی کردند.
فریاد «لبیک یا رسول الله» درتبریز طنین‌انداز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اقشار مختلف مردم تبریز صبح امروز در راهپیمایی پرشور، اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص) را محکوم و با شعار « لبیک یا رسول الله » از سیاست اسلام‌ستیزی غرب اعلام انزجار کردند.


مردم ولایت مدار تبریز در محکومیت اهانت ایادی استکبار به ساحت مقدس نبی گرامی اسلام(ص) از ساعت 10 صبح امروز از میدان ساعت به طرف خیابان ارتش جنوبی راهپیمایی و با مسلمانان جهان در مقابله جدی با نظام سلطه و استکبار جهانی اعلام همبستگی کردند.

 

راهپیمایان تبریزی با شعارهایی همچون لبیک یا رسول الله، یا ایهالمسلمون اتحدوا اتحدوا، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فرانسه، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده و وهابی سعودی ننگت باد ننگت باد، نسبت به انتشار فیلم موهن فریاد ضدصهیونیستی سر دادند.

 

آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌وگو با خرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این‌که اهانت به مقدسات دینی مسلمانان، پروژه‌ای چند ساله است، اظهار داشت: دیگر صبر امت اسلام در برابر توهین دشمنان به مقدسات مسلمانان لبریز شده است.

 

وی تداوم موج اعتراض به هتک حرمت مقدسات دینی اسلام را نشان از گسترش بیداری اسلامی در سراسر نقاط جهان دانست و گفت: استکبارجهانی اگر خیال می کند با چنین اقدامات مذبوحانه‌ای می تواند تفرقه‌افکنی کرده و یا بحران های جدیدی برای برقراری امنیت رژیم صهیونیستی ایجاد کند، سخت در اشتباه است، چنین جنایاتی موج بیداری اسلامی را گسترش خواهد داد.

 

نماینده خبرگان رهبری با تاکید بر این‌که متهم اصلی اهانت به پیامبر آمریکا و صهیونیزم است، خطاب به سردمداران ایالات متحده و رژیم صهیونیستی تصریح کرد: اگر عاملان این اقدام موهن را مجازات نکرده و عذرخواهی نکنید آتش خشم مسلمانان خاموش نخواهد شد.

 

آیت الله شبستری توجیه چنین اهانت‌هایی با عنوان آزادی بیان در غرب را مضحک دانست و ادامه داد: گفتمان انقلاب اسلامی نگذاشته ادبیات ضدبشری مارکسیسم و لیبرالیسم یکه تاز میدان باشد، امروز این انقلاب در قالب بیداری اسلامی به نقاط مختلف جهان اسلام و حتی آمریکا و اروپا کشیده شد.

 

همچنین در پایان این راهپیمایی پرشور که با حضور طلاب، دانشجویان، کارمندان، کارگران، اصناف و بازاریان تبریز همراه بود، بیانیه‌ای در محکومیت اقدام فیلم آمریکایی صهیونیستی در اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام قرائت شد.

 

گفتنی است، بزرگترین بازار خشتی و سرپوشیده جهان در تبریز امروز در اعتراض به هتک حرمت مقدسات دینی اسلام تا ساعت 11 تعطیل بوده است./935/پ201/ب

ارسال نظرات