۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۴۱۸۹۷
عضو جامعه مدرسین خواستار شد؛

بسیج تمام ظرفیت ها و امکانات برای عبور از توطئه اقتصادی دشمنان

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که مخاطب اصلی مقام معظم رهبری در طرح اقتصاد مقاومتی دولت است، بر ضرورت بسیج تمام امکانات و ظرفیت ها برای عبور از مشکلات و خنثی کردن توطئه اقتصادی دشمنان گفت: مسؤولان باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را عملی کنند.
حجت الاسلام سيدمحمد غروي عضو جامعه مدرسين

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد غروی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به وضعیت گرانی های اخیر، اظهار داشت: بخش عمده فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی متوجه دولت است؛ از این رو مسؤولان بایستی فرمایشات ایشان را عملی کنند.

وی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را استفاده از اقتصادانان و صاحبنظران دانست و افزود: نباید در مقابل این فشارها منفعل بود، بلکه باید تمام تلاش، ظرفیت، استعداد و امکانات خود را به کار گیریم تا از این بحرانی که غرب برای ما رقم زده است بیرون آییم.


عضو شورای عالی حوزه با بیان این که بخشی از این مشکلات ناشی از بی درایتی است، گفت: هرچند که تحریم ها در این ماجرا بی تأثیر نیست ولی سوء مدیریت موج می زند.


حجت‌الاسلام والمسلمین غروی ادامه داد: با فرافکنی و انداختن تقصیرات به گردن این و آن مشکل حل نمی شود، دولت فرصت های زیادی را از دست داد ولی همچنان فرصت هایی پیش رو باقی مانده است که می تواند از آنها استفاده کرد.


وی با تأکید بر این که باید از نظرات کارشناسی شده برای حل مشکلات استفاده شود، گفت: برخی مسؤولان فکر می کنند علوم اولین و آخرین را در سینه دارند و در همه مسائل سیاسی، نظامی، اقتصادی دخالت می کنند و کشور را به سوی نقطه ای نامعلوم می کشانند./928/ت302/ج

ارسال نظرات