۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۱۴۲۸۲۷
در شب شهادت امام جواد صورت گرفت؛

دیدار مدیرعامل و خبرنگاران خبرگزاری رسا با آیت‌الله علوی گرگانی

خبرگزاری رسا ـ‌ مدیرعامل، دست اندرکاران و اعضای خبرگزاری رسا در شب شهادت امام جواد(ع) با آیت‌الله علوی گرگانی دیدار کردند.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدیر عامل، خبرنگاران و مسؤولان خبرگزاری رسا در شب شهادت امام جواد(ع) با آیت‌الله علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در بیت وی دیدار کردند.
در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام محمد مهدی محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا، با بیان این‌که خبرگزاری رسا فعالیت‌های خود را از سال 82 آغاز کرده است، گفت: این خبرگزاری در فعالیت‌های خود سه رویکرد پیگیری و همگرایی میان حوزه و حاکمیت، پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب از اقشار مختلف حوزوی و آشنایی عزیزان حوزوی با فضای رسانه را دنبال می‌کند.
وی ادامه داد: از زمان شروع به کار خبرگزاری رسا توجه ویژه‌ای از سوی رسانه‌ها بویژه اساتید، نخبگان و کسانی که علاقه‌مند اخبار حوزه هستند به این رسانه شده است.
مدیر عامل خبرگزاری رسا با اشاره به فعالیت‌های خبرگزاری رسا، ابراز داشت: اظهار نظرهای بزرگان نسبت به فعالیت‌های روز جامعه و پیشرفت‌ها و فعالیت‌های حوزه‌های علمیه سراسر کشور در این خبرگزاری منعکس می‌شود.
حجت‌الاسلام محققی با بیان این‌که اخبار خبرگزاری رسا به زبان عربی و اردو ارائه می‌شود و به زودی زبان انگلیسی نیز فعال خواهد شد، افزود: اخبار حوزه‌های علمیه کشورهای خارجی که شیعیان در آنجا مشغول تحصیل علوم دینی هستند نیز در خبرگزاری رسا منعکس می‌شود.  
وی با اشاره به این‌که رسانه وسیله‌ای برای پیشبرد مقاصد قدرت‌ها است، بیان داشت: نظام اسلامی با موفقیت‌هایی که در پیش داشته گام‌های مؤثری برای به خدمت گرفتن رسانه در مسیر تحقق ارزش‌های الهی برداشته است.
مدیر عامل خبرگزاری رسا در ادامه رویکرد نظامی را یکی از ابزارهای دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی ذکر کرد و اظهار داشت: در جنگ تحمیلی دشمنان از این راهکار برای غلبه بر نظام اسلامی استفاده کردند که با شکست مواجه شدند.
حجت‌الاسلام محققی افزود: امروز دشمنان به دنبال نفوذ و تغییر از درون نظام هستند که متأسفانه در برهه هایی افرادی در داخل نیز با آنها همراهی کرده و به دشمن امید دادند.
مدیر عامل خبرگزاری رسا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم جدایی حوزه‌های علمیه و نظام، ابراز داشت: دشمنان تلاش می‌کنند تغییر در نظام اسلامی را حوزه‌های علمیه آغاز کنند اما به برکت علما و مراجع تقلید این توطئه دشمنان نیز خنثی خواهد شد.
وی خبرنگاران را پیشگامان جنگ نرم عنوان کرد و گفت: خبرنگاران مسؤولیت سنگینی را بر عهده دارند و رهنمودهای مراجع تقلید و علما که همیشه راهگشای مردم بوده می‌تواند خبرنگاران را در این مسیر کمک کند.
مدیر عامل خبرگزاری رسا با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی مبنی بر حفظ آرامش جامعه از سوی مسؤولان، تریبون‌ دارها و اصحاب رسانه در مدت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری، ابراز کرد: همه باید به این فرموده رهبری توجه داشته باشند و از مطرح کردن مسائل التهاب آفرین در جامعه پرهیز کنند.
حجت‌الاسلام محققی در پایان از تأکیدات آیت‌الله علوی گرگانی نسبت به پشتیبانی، حمایت و تقویت نظام قدردانی کرد و اظهار داشت: حمایت‌هایی مراجع تقلید از جمله حضرتعالی از نظام و رهبر معظم انقلاب دارید برای ما درس است./927/پ202/ج
ارسال نظرات