۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۸
کد خبر: ۱۴۲۸۴۶

کنگره برزگداشت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ کنگره برزگداشت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در اربعین حسینی برگزار خواهد شد.
مدير كل اوقاف قزوين

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: تا کنون 5 کنگره در راستای بزرگداشت امامزادگان و ائمه معصومین در این استان برگزار شده و خداوند منان را بسیار سپاس گزاریم که برگزاری کنگره برزگداشت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای نخستین‌بار از سوی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور به استان قزوین محول شده است، لذا باید با تعامل و همکاری در کنار یکدیگر در برگزاری کنگره‌ای باشکوه گام برداریم و به گونه‌ای عمل نمائیم که رضایت حضرتش را فراهم نماید.

نوروزی در ادامه در خصوص اهداف برگزاری کنگره ائمه معصومین (ع) گفت: ترویج و گسترش فضائل اهل بیت(ع) در راستای تقویت بنیه‌های دینی مذهبی آحاد جامعه، تبدیل آستان مقدس امامزادگان به قطب فرهنگی و همچنین ارتقاء معرفت نسبت به شأن ائمه معصومین و سیره علمی و عملی این بزرگواران از اهداف برگزاری کنگره ائمه معصومین است.

وی در ادامه در خصوص زمان و مکان برگزاری مراسم گفت: این کنگره در روز چهاردهم دی ماه سال 91 مصادف با 20 صفر 1434 همزمان با اربعین سالار شهیدان در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) برگزار می‌شود./959/د102/ص

 

ارسال نظرات