۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۱۴۳۵۳۱

نمایشگاه رسانه های دیجیتال اردبیل گشایش یافت

خبرگزاری رسا ـ دومین نمایشگاه و جشنواره سراسری رسانه های دیجیتال شهر اردبیل امروز گشایش یافت.
نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، دومین نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتال اردبیل در قالب 80 غرفه از امروز تا چهارم آبان ماه همه روز از ساعت 10 صبح تا 20 شب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اردبیل برای بازدید عموم دایر است.


منصور شرفی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه به ارائه گزارشی از بخش‌های مختلف این جشنواره سراسری پرداخت و اظهار داشت: این نمایشگاه در 10 بخش بازی های رایانه ای، کودک و رسانه، نرم افزار تلفن همراه، هنرهای دیجیتال و فرصت ها و تهدیدها دایر شده است.

 

وی با بیان این‌که تمامی محصولات و نرم افزارهای ارائه شده در این نمایشگاه با تخفیف 50 درصدی عرضه می شود، خاطرنشان کرد: هم اکنون در شهرهای خلخال، نمین، بیله سوار و پارس آباد خانه های فرهنگ دیجیتال به همراه مرکز دیجیتال اردبیل در مجتمع فدک راه اندازی شده و فعالیت می کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به این‌که جوانان و نوجوانان مخاطبان اصلی رسانه‌های دیجیتال در کشور محسوب می شوند، گفت: آشنایی والدین و خانواده‌ها با کار در نرم‌افزارهای مفید دینی در جهت ترویج آموزه‌های ارزشی در بنیان خانواده از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 

شرفی استفاده از رسانه های دیجیتال را ضرورتی انکارناپذیر در عصر ارتباطات و اطلاعات دانست و گفت: باید اقدامات و تلاش های لازم برای مدیریت فضای مجازی صورت گیرد، در غیر این صورت دشمنان با محتوای پوچ و غیردینی فضای مجازی مورد استفاده جوانان ایرانی را مدیریت و آلوده خواهند کرد.

 

وی برگزاری این نمایشگاه‌ها را گامی بسیار مهم و مثبت در ارتقای سطح علمی و سواد استفاده از نرم‌افزارها و رسانه‌های دیجیتال دانست و گفت: برای معرفی هرچه بهتر و بیشتر ارزش‌های انسانی و اسلامی ناگزیر به حضور در فضاهای مجازی و بهره‌مندی از شیوه‌های نوین تبلیغی در رسانه‌های دیجیتال هستیم./935/پ203/ب

ارسال نظرات