۰۳ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۱۴۴۳۱۵
تازه‌مسلمان کانادایی عنوان کرد:

روایت قرآن از حضرت عیسی دلیل اصلی تشرفم به دین اسلام بود

خبرگزاری رسا ـ شهروند کانادایی تازه ‌مسلمان شده، دلیل مسلمان شدن خود را داستان حضرت عیسی(ع) در قرآن عنوان کرد.
a

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از آن اسلام، اسماعیل ابوآدم، شهروند کانادایی تازه مسلمان شده درباره گرایش به دین مبین اسلام، گفت: من در یک خانواده مسیحی از فرقه رومن کاتولیک بزرگ شدم و عادت داشتم که گاهی اوقات به همراه خانواده به کلیسا بروم.

 

وی افزود: از سن بیست سالگی به یک مسیحی معتقد و فعال تبدیل شدم و شروع به تحقیق و مطالعه در مورد حضرت عیسی(ع) و آموزه‌های ایشان کردم و همه سعی خود را برای تبدیل شدن به یک مسیحی خوب می‌کردم. هر کتابی را که در مورد مسیح(ع) بود می‌خواندم و به مردم از مسیح می‌گفتم، اما به تدریج سؤالاتی در ذهنم در مورد آموزه‌های مسیحیت به وجود آمد که این سؤالات مرا به سوی اسلام سوق داد.

 

اسماعیل ابو آدم گفت: آنچه مرا که در آن زمان هنوز مسیحی بودم به اسلام بیشتر نزدیک کرد، نحوه معرفی حضرت عیسی(ع) در قرآن به عنوان یک پیامبر الهی بود که موجب شد تحقیقات خود را در مورد آموزه‌های اسلامی گسترده‌تر کنم.

 

وی در ادامه گفت: اکنون 10 سال است که مسلمان هستم و به یقین می‌دانم که اسلام دین حق است و لذت مسلمان بودن را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم.

 

این کانادایی تازه‌مسلمان در ادامه با اشاره به نحوه نگرش کشورهای غربی به اسلام و مسلمانان گفت: مسلمانان باید اقدامات گسترده‌تری برای معرفی اسلام و پیام آن به جهانیان انجام دهند. مسلمانان همچنین باید با رفتار درست در برخورد با غیرمسلمانان، در شرایط کنونی جهان که نگرش‌های منفی در مورد اسلام افزایش یافته است، نمونه خوبی از یک مسلمان حقیقی را به تصویر بکشند.

 

وی در پایان خطاب به غیرمسلمانان نیز گفت: زندگی کوتاه است. به زودی همه ما این جهان را ترک خواهیم کرد و این حقیقتی است که همه ما آن را قبول داریم پس از این فرصت کوتاه استفاده کنید و به دنبال کشف حقیقت باشید و به خدا نزدیک شوید./982/ب101/د

ارسال نظرات