۱۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۴۵۲۱۶
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات مازندران:

جایگاه ولایت و رهبری، استکبار و استعمار را به ستوه آورده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که جایگاه ولایت و رهبری استکبار و استعمار را به ستوه آورده است، گفت: حفظ جایگاه رهبری در هر زمانی استکبار و کاخ‌های استعمار را به لرزه در می‌آورد.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در مراسم روز 13 آبان که در دانشگاه پیام نور مرکز استان برگزار شد، حضور هر ساله مردم به ویژه نسل جوان در راهپیمایی 13 آبان را بیانگر پویایی اندیشه ضد استکباری امام خمینی(ره) دانست و گفت: تداوم روحیه انقلابی بین نوجوانان و جوانان از جمله راه‌های وفاداری به آرمان‌های اسلام و انقلاب است.

 

وی 13 آبان را روز تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی را افتخار ملت ایران اسلامی و همه دنیا یاد می‌کردند.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که 13 آبان ایران را به میدان مبارزه و مقاومت تبدیل کرده است، تصریح کرد: دانش‌آموزان با رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب در سال 58 با قدرت و صلابت ابهت آمریکا را از بین بردند.

 

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که در 33 سال استکبار و استعمار را به ستوه آورده است در اصل جایگاه جدید رهبری در نظام جمهوری اسلامی است و حفظ جایگاه رهبری در هر زمانی استکبار و کاخ‌های استعمار را به لرزه در می‌آورد.

 

امام جمعه موقت ساری 13 آبان را یادآور همه رنج ها و زحمت های ملت ایران برای دستیابی به آزادی و استقلال دانست و گفت: وقایع 13 آبان چراغ راهنمای نسل های آینده برای ادامه دادن به مبارزه برای رسیدن به پیروزی نهایی حق بر باطل است.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که تسخیر لانه جاسوسی اقدام عملی دانشجویان در مبارزه با امپریالیسم جهانی بود، ادامه داد: سالروز 13 آبان یادآور اقدام انقلابی دانشجویان پیرو خط امام است که باید مراسم مرتبط با آن با شکوه خاصی برگزار شود.

 

وی با بیان این که نسل جوان ایران اسلامی با شکوه تر از گذشته در راهپیمایی 13 آبان امسال شرکت کردند، ادامه داد: این راهپیمایی پاسخ صریح و آشکاری به اهانت کنندگان به مقدسات دینی است.

 

حجت الاسلام یوسف پور ادامه داد: آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز مبارزه با استکبارجهانی است روزی که مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) برای انقلاب اسلامی ایفای نقش کردند.

 

وی به برخی از اقدامات خصمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در ایران اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: تبعید حضرت امام خمینی (ره) در 13 آبان سال 43 ، شهادت دانش آموزان در 13 آبان سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جهان خوار بدست دانشجویان پیرو خط امام ( ره ) در 13 آبان سال 58 از جمله وقایع مهم این روز تاریخی است.

 

حجت الاسلام یوسف پور گفت: باید از روحیه تفرقه و جدایی پرهیز شود و کسانی که موضع سیاسی و دینی خود را قبول دارند همدل باشند و از تفرقه و جدایی پرهیز کنند./950/پ202/ب

ارسال نظرات