۱۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۱۴۵۲۳۴
امام جمعه زنجان:

تسخیر لانه جاسوسی منشأ جریان‌سازی علیه استکبار در منطقه بوده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی13 آبان را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: تسخیر لانه جاسوسی ابهت توخالی غرب را شکست و منشأ جریان‌سازی های بسیاری علیه استکبار در کشور و منطقه بوده است.
حجت الاسلام والمسلمين علي خاتمي، نماينده ولي‌فقيه در استان زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه  در استان زنجان، امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان، روز مبارزه با استکبار جهانی را فرصتی برای مرور جنایات و ظلم‌های دولت آمریکا علیه ملت ایران دانست و اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ابهت توخالی غرب در منطقه را شکست.

 

وی 13 آبان را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و با تأکید بر شناخت ریشه‌های این حادثه بزرگ تاریخ معاصر کشور خاطرنشان کرد: 13 آبان یادآور سه حادثه بزرگ تبعید امام خمینی(ره)، کشتار فاجعه آمیز دانشجویان و دانش آموزان به دست رژیم ستم شاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی 13 آبان را روز استکبار ستیزی و قطع سلطه بیگانگان بر ایران اسلامی دانست و گفت: نگاهی به تاریخ معاصر ایران و دوران انقلاب اسلامی نشان می دهد که حوادث و وقایع روز سیزدهم آبان همواره در سطح کشور و منطقه جریان‌ساز بوده است.

 

وی با بیان این‌که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در آن شرایط کاری بسیار مهمم بود، گفت: اسناد به دست‌آمده از این مرکز به ظاهر سفارتخانه نشان می دهد که دولت آمریکا به چه میزان خصومت و دشمنی برای نابود مکتب تشیع در ایران اسلامی داشته است.

 

امام جمعه زنجان ایستادگی در مقابل دشمنان و تبعیت از رهنمودهای ولایت فقیه را تنها راه تعالی نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اگر ایران اسلامی بیش از سه دهه با تحریم‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و علمی دشمنان رو به رو بوده است، منشاء آن را باید در قطع دستان استعارگران پس از پیروزی انقلاب اسلامی جستجو کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی دشمنان به خوبی متوجه اند که دانشجویان و دانش‌آموزان نظام اسلامی بسیار هوشیارتر و با بصیرت تر از نسل های گذشته هستند، از این رو در تلاش برای انحراف نسل آینده‌ساز جامعه از راه اشاعه و ترویج فرهنگ مبتذل غربی هستند.

 

امام جمعه زنجان با تأکید بر کسب بصیرت با تبعیت از ولایت فقیه، تصریح کرد: لازمه مقابله با توطئه ها و برنامه های دشمنان در جنگ نرم حفظ بصیرت و هوشیاری در تمامی شرایط است، که این امر تنها با تبعیت از فرامین رهبری محقق خواهد شد./935/پ202/ج

ارسال نظرات