۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۴۵۸۱۸

ساخت شهرک بزرگ تلویزیونی جهان اسلام در دستور کار سیما

خبرگزاری رسا ـ معاون رییس سازمان در امور سیما از تصمیم سیما برای ساخت شهرک بزرگ تلویزیونی برای استفاده جهان اسلام خبر داد.
شهرک بزرگ تلويزيوني جهان اسلام

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر دارابی، معاون سیما، در بازدید از شبکه دو سیما از آغاز عملیات اجرایی شهرک بزرگ تلویزیونی خبر داد.

وی در ادامه افزود: این مجموعه عظیم به مثابه قطبی برای تولید آثار تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورهای منطقه خاور میانه و جهان اسلام خواهد بود.

دکتر دارابی این طرح را یکی از بزرگترین کارهای در دست اقدام در دوره مدیریت مهندس ضرغامی، رییس سازمان صدا و سیما توصیف کرد و تصریح کرد: با توجه به استفاده از شهرک غزالی و لوکیشن‌های دیگر و هزینه‌های مربوط به نگهداری آن‌ها، احداث یک شهرک سینمایی جدید در دستور کار قرار گرفته و منتظر تصمیم نهایی رییس رسانه ملی برای مشخص شدن مکان احداث این شهرک بزرگ هستیم.

معاون سیما تأکید کرد: این شهرک‌ در مدیریت هزینه‌های تولید آثار تلویزیونی با توجه به برخورداری از لوکیشن‌های مختلف مؤثر است.

وی نشانه‌های تاریخ ایران قبل و بعد از اسلام ، مشاهیر و مفاخر، دفاع مقدس، طبیعت زیبای شمال، کویر مرکزی، اماکن مقدس مکه و مدینه، عتبات عالیات، اماکن زیارتی، مدائن و تیسفون را از جمله لوکیشن‌های این شهرک توصیف و ابراز امیدواری کرد با تصویب آن به سرعت کار عملیاتی آغاز شود./997/د102/ن

ارسال نظرات