۱۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۱۴۶۰۴۲
بنیانگذار ویکی لیکس:

اوباما گرگی در لباس میش است

خبرگزاری رسا ـ بنیانگذار سایت ویکی لیکس در مصاحبه ای، باراک اوباما را به گرگی در لباس میش تشبیه کرد و اظهار داشت که هیچ دلیلی برای خوشحالی از پیروزی مجدد وی وجود ندارد.
آسانژ

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبکه تلویزیونی راشا تودی، جولیان آسانژ، بنیانگذار سایت ویکی لیکس در واکنش به پیروزی مجدد اوباما در انتخابات آمریکا اعلام کرد که هیچ دلیلی نمی بیند برای انتخاب مجدد باراک اوباما به سمت ریاست جمهوری آمریکا خوشحالی کند.


آسانژ در ادامه سخنان خود گفت: اوباما در ظاهر آدم خیلی بدی به نظر نمی رسد و مشکل هم دقیقا همین مساله است. بهتر است یک بره در لباس گرگ داشته باشیم تا یک گرگ در لباس میش. تمام فعالیت هایی که دولت آمریکا علیه سایت ویکی لیکس صورت داد در زمان ریاست جمهوری اوباما بوده است.


این فعال سیاسی که مدتی است در سفارت اکوادور در انگلیس پناهنده شده و از آنجا با خبرگزاری فرانسه صحبت می کرد، افزود: در طول چهار سال گذشته هیچ تغییر مشهودی در سیاست های دولت آمریکا مشاهده نشد، هیچ دلیلی ندارد باور کنیم قرار است چیزی تغییر کند.

 

گفتنی است سایت ویکی لیکس در سال 2010 میلادی با انتشار صدها هزار سند محرمانه آمریکا در جنگ عراق و افغانستان و همینچنین مکاتبات دیپلمات های آمریکایی سبب خشم مقامات این کشور شد و سایت فوق در آمریکا تحت پیگرد قانونی قرار گرفت./990/ ب903/د

ارسال نظرات