۲۵ آبان ۱۳۹۱ - ۰۱:۵۱
کد خبر: ۱۴۶۹۳۴
در حوزه علمیه مروی برگزار شد:

آیین اهدای کتاب به طلاب و عموم شهروندان

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی آیین اهدای کتاب به طلاب و عموم شهروندان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در حوزه علمیه مروی برگزار شد.
اهداي کتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در روز چهارشنبه بیست و چهارم آبان به مناسبت هفته کتاب، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اقدام به اهدا کتاب در مراکز مختلف علمی از جمله حوزه علمیه مروی کرده است.

بر اساس این گزارش کتاب‌هایی با بیش از بیست عنوان مختلف دینی، علمی، آموزشی، اطلاعات عمومی و ... در حوزه علمیه مروی به طلاب، کسبه و شهروندان اهدا شد.

گفتنی است در این مراسم حضور چشم‌گیر گزارشگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه مردم و طلاب مجری آیین اهدا کتاب را به خود جلب کرده بود به صورتی‌که این پوشش خبری را بیش از حد معمول می‌دانستند.

شایان ذکر است این اداره کل در میان حدود صد مدرسه علمیه و ده هزار طلبه مشغول به تحصیل تهران فقط در حوزه علمیه مروی اقدام به توزیع کتاب کرده است و در کنار آن می توان از مکان‌هایی مانند دانشگاه های تهران، صنعتی شریف، امیر کبیر، امام صادق(ع)، بیمارستان امام خمینی(ره)، فرودگاه مهرآباد و عوارضی تهران قم نام برد که در این مکان‌ها مراسم اهدای کتاب به دانشجویان و عموم مردم اجرا شده است./9595/پ202/ص

ارسال نظرات