۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۱۴۷۲۸۳
رییس مجلس شورای اسلامی:

دشمنان به دنبال کاهش پایداری ملت ایران هستند

خبرگزاری رسا ـ علی لاریجانی با بیان این که دغدغه دشمنان انرژی هسته ای نیست، گفت: آنها به دنبال استفاده از ابزار رسانه برای ایجاد هراس و کاهش دادن پایداری ملت ایران هستند.
دکتر علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری و اطلاع رسانی کنگره بزرگداشت شهدای جهاد علمی کشور علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حفظ دستاوردهای علمی کشور به واسطه تلاش، تعهد و جانبازی شهدای جهاد علمی محقق شده است.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایران با وجود تحریم‌های سنگین غرب در شرایط و برهه‌های مختلف به مدد تلاش فرزندان برومند این سرزمین همواره درزمینه تولیدات و فن‌آوری‌های علمی به خصوص در زمینه دانش هسته‌ای سرآمد بوده است.

وی تصریح کرد: هدف دشمنان ازتروردانشمندان علمی کشورمان ایجاد رکود درچرخه تولیدات مختلف بوده و این درحالی است که هر پرچمی که از دست دانشمند شهیدی به زمین افتاده توسط دانشمند دیگری به اهتزاز درآمده و شهدای جهاد علمی سهم عمده‌ای در نام آوری ایران داشته‌اند.

لاریجانی اضافه کرد: دغدغه دشمنان درحال حاضر مساله هسته‌ای ایران نیست و آنچه آنها در نظر دارند استفاده از ابزار رسانه برای ایجاد هراس و کاهش دادن ایستادگی و پایداری ملت ایران در این زمان حساس است.

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بزرگداشت این شهدای گرانقدر افزود: شهدای جهاد علمی و خانواده‌های آنها دین بزرگی بر گردن مردم ایران دارند و برگزاری بزرگداشت آنها به معنی پاسداشت همه ارزش‌های دینی و دستاوردهای انقلاب اسلامی است./959/د102/ج

ارسال نظرات