۱۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۱۴۹۳۲۱

آیین سوگواری شهادت امام سجاد در مدارس علمیه تهران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا - مدیران مدارس علمیه استان تهران برنامه مراسم سوگواری شهادت حضرت زین العابدین(ع) را تشریح کردند.
امام سجاد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدارس علمیه تهران به مناسبت فرارسیدن بیست و پنجم محرم، عزادار حضرت زین العابدین(ع) هستند و آیین سوگواری آن امام همام با حضور اساتید و طلاب برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید مصطفی شاکری مدیر مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی(ره)‌ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در روز دوشنبه بیستم آذر ماه از ساعت 10 صبح خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجج اسلام نقوی و حبیبی می‌باشند و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان 15خرداد شرقی، کوچه شهید کیانی، کوچه مسجد آقا، مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) مراجعه کنند.

همچنین سعید رضایی مسئول امور طلاب مدرسه علمیه مروی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا دوشنبه بیستم آذرماه خبر داد و گفت: به علت مصادف شدن با سالروز شهادت مدیر مدرسه علمیه معمار، حجت الاسلام شیخ مجتبی کمالیان(ره)  این مراسم در مدرسه علمیه معمار و با سخنرانی حجت الاسلام محمد مهدی اسلامی، مدیر حوزه علمیه مروی برگزار می‌شود.

 وی افزود: علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان پانزده خرداد شرقی، کوچه امام زاده یحیی مسجد مدرسه علمیه معمار مراجعه کنند.

حجت الاسلام سید حمید مرتضوی، معاون تربیتی مدرسه علمیه قائم چیذر نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در ساعت 10 صبح روز دوشنبه بیستم آذرماه خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام اعتمادیان می‌باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی چیذر، ضلع جنوبی میدان شهید اندرزگو، مدرسه علمیه قائم(عج) مراجعه کنند.

حجت الاسلام حسن قاسمی مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در روز دوشنبه بیستم آذرماه از ساعت 10 صبح خبر داد و گفت: حرکت دسته عزاداری از مقابل درب مدرسه علمیه امام رضا(ع) تا مسجد جامع تهران می‌باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان بهارستان، خیابان شهید مصطفی خمینی، مدرسه علمیه امام رضا(ع) مراجعه نمایند.

حجت الاسلام یونس صفری مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) نیز از برگزاری مراسم شب شهادت در روز یکشنبه 19 آذرماه بعد از نماز مغرب و عشا خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید مسعود موسوی شبستری می باشد.

وی افزود: مراسم روز شهادت در روز دوشنبه بیستم آذرماه از ساعت 6:40 صبح برگزار می‌شود و سخنران این مراسم حجت الاسلام علی میرحیدری می‌باشد.

گفتنی است مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) در خیابان شهید رجایی قبل از تقاطع بزرگراه آزادگان واقع شده است.

همچنین محمد معراجی از طلاب مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در روز دوشنبه بیستم آذرماه از ساعت 10 صبح خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام بنی‌هاشم می‌باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به به نشانی خیابان پیروزی، خیابان نبرد، خیابان نبی اکرم(ص)، مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) مراجعه نمایند.

حجت الاسلام وحید مرادزاده مدیر مدرسه علمیه آیت الله علم الهدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در روز چهارشنبه 22 آذرماه از ساعت 10:30 صبح خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام حسن منفرد می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان ری، خیابان آب منگل، کوچه شهید رضوی، کوی کرد بچه، مدرسه علمیه آیت الله علم‌الهدی مراجعه نمایند.

احمد مذهب‌دار از طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در شامگاه سه شنبه 21 آذرماه بعد از نماز مغرب و عشا خبرداد و گفت: سخنران مراسم حجت الاسلام مهدی رنجبران می باشد.

گفتنی است مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در خیابان ازگل، خیابان نوبهار، خیابان گلستان شرقی واقع شده است.

حجت الاسلام محمد ذوالفقاری معاون تهذیب مدرسه علمیه امام القائم(عج) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در روز دوشنبه 20 آذرماه از ساعت 11 صبح خبر داد و گفت: سخنران این مراسم آیت الله سید عبدالجواد علم الهدی می‌باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی میدان خراسان، خیابان خراسان، خیابان زیبا(مشهدی رحیم)، مراجعه کنند.

حجت الاسلام محمدعلی مطلبی فشارکی مدیر مدرسه علمیه حجت بن الحسن(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در روز دوشنبه بیستم آذرماه از ساعت 6:45 صبح خبر داد و گفت: سخنران این مراسم استاد طالبی‌زاده می‌باشد و در این مراسم خطبه‌های امام سجاد(ع) خوانده می‌شود.

گفتنی است مدرسه علمیه حجت بن الحسن(ع) در خیابان سهروردی شمالی کوچه یکم واقع شده است.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرصانع مدیر مدرسه علمیه مجد نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در روز دوشنبه بیستم آذرماه از ساعت 10 صبح خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام امینی می‌باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی میدان امام خمینی(ره)، جنب بیمارستان سینا مراجعه نمایند.

حجت الاسلام محمدرضا بلوکی ناصری مدیر مدرسه علمیه امام محمد تقی(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مراسم عزاداری در روز دوشنبه بیستم آذرماه از ساعت 9:40 صبح خبر داد و گفت: سخنرانی این مراسم بعد از اقامه نماز ظهر و عصر بوده و سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین جاودان می‌باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان پانزده خرداد، انتهای بازار مسگرها مدرسه علمیه امام محمدتقی(ع) مراجعه نمایند.

حجت الاسلام سید حمزه روحبخش مدیر مدرسه علمیه ثقلین نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در روز دوشنبه بیستم آذرماه از ساعت 10 صبح خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام مهدی جعفری می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان رسالت، چهارراه دردشت، خیابان احمدیان، مدرسه علمیه ثقلین مراجعه نمایند.

همچنین حجت الاسلام زمانی مدیر مدرسه علمیه موسی ابن جعفر(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری شب شهادت در روز یکشنبه 19 آذرماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام معصومی می‌باشد.

وی در ادامه افزود: مراسم روز شهادت هم در روز دوشنبه بیستم آذرماه از ساعت 11 صبح با سخنرانی حجت الاسلام ایمان جعفری می‌شود برقرار می‌باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان فلسطین شمالی خیابان فرزام علامت پرچم منزل متولی مدرسه حجت الاسلام و المسلمین موسوی مراجعه نمایند.

حجت الاسلام سید رضا حسینی مازندرانی متولی مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهرری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در روز یکشنبه 19 آذر ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام حسینی می‌باشد و علاقمندان می توانند به نشانی 35 متری امام حسین(ع)، روبروی سپاه پاسداران، کوچه شهید عباس صاحب الزمانی مدرسه علمیه امام حسین(ع) مراجعه نمایند.

حجت الاسلام سیدرضا سادات مدیر مدرسه علمیه حاج ابوالفتح در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مراسم سوگواری در روز دوشنبه بیستم آذرماه از ساعت 15 خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام شیخ حسین خطاط می‌باشد و علاقمندان می‌توانند به نشانی میدان قیام مدرسه علمیه حاج ابوالفتح مراجعه نمایند.

حجت الاسلام داوری معاون تهذیب مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مراسم سوگواری در روز دوشنبه بیستم آذرماه از ساعت 11 صبح خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام سید محمدرضا صحافی نجفی می‌باشد و بعد از مراسم پرده برداری از ضریح امامزاده علی بن موسی انجام می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند به نشانی لواسان کوچک، گلدونک ، انتهای بخار کلا مراجعه نمایند./9592/ت301/ص 

ارسال نظرات