۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۴۹۴۰۳

نشست آموزشی مخاطب شناسی و رسانه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست آموزشی مخاطب شناسی و رسانه به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران برگزار شد.
دبيرخانه کانون‌هاي فرهنژي هنري مساجد استان تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست آموزشی مخاطب شناسی و رسانه٬ وی‍ژه ائمه جماعات و مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با حضور حجت الاسلام علیرضا پناهیان صبح امروز دوشنبه بیستم آذرماه در مکان دبیرخانه کانون‌های مساجد استان تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام پناهیان در اهمیت مساجد به عنوان اصیل ترین کانون تربیت بیان کرد: استفاده از یک نظام مفهومی برای توسعه و جذب مخاطب و برنامه ریزی فرهنگی از اقدامات مهم کانون‌های مساجد است.

این استاد حوزه و دانشگاه علل ایجاد نقص در سایر فعالیت‌های فرهنگی در سطح کشور از قبیل بالا بودن آمار طلاق٬ ناامنی اجتماعی و وفور پرونده‌های قضایی را نقص در عملکرد مناسب کانون‌های مساجد دانست و گفت: اگر مساجد را فعال کرده و فعالیت در مسجد را به عنوان کار تلقی کنیم بسیاری از نیازهای جامعه برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام پناهیان در ادامه چهار مفهوم کلیدی٬ عبودیت٬ ولایت٬ مخالفت با هوای نفس و معیشت را در جهت رسیدن به هدف توسعه جذب و برنامه‌ریزی فرهنگی معرفی کرد که درباره هر یک به طور مفصل توضیحاتی ارائه شد.

گفتنی است در پایان سخنرانی حجت الاسلام پناهیان پرسش و پاسخ از سوی مدعوین صورت گرفت.

این برنامه که با شعرسرایی شاعر ایرانی آقای عامری ادامه پیدا کرد در پایان جلسه با حضور دکتر یامین پور با توجه به تاکید اخیر مقام معظم رهبری به تٲثیر رسانه در سبک زندگی پرداخت.

وی رسانه را به عنوان عاملی مهم در ایجاد شکاف نسلی بین خانواده اعلام کرد و ادامه داد: رسانه باعث از بین بردن روابط میان فردی شده است.

گفتنی است این جلسه با استقبال پر شور و بی‌نظیر مردم و مسئولین تهران برگزار شد./9596/پ202/ص

ارسال نظرات