۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۱۴۹۷۰۲

شناخت معارف اهل بیت مهم‎ترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام، شناخت صحیح و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) باید یکی از اولویت های کاری جامعه باشد.
تهاجم فرهنگي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی اندیمشک، حجت‌الاسلام سعید علیپور، رییس تبلیغات اسلامی این شهرستان، امروز در جمع کارکنان سد و نیروگاه کرخه، با اشاره به تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران بیش از هر چیز مرهون آموزه های حیات بخش امام راحل(ره) و شهدای انقلاب است که تداوم و گسترش چنین انقلابی در گرو پیروی از آیت‌الله خامنه ای خواهد بود.

وی با بیان این که سلاح مقابله با تهاجمات سلطه گران شناخت علوم و معارف اهل بیت(ع) است تأکید کرد: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام، شناخت صحیح و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) باید یکی از اولویت های کاری جامعه باشد.

حجت الاسلام علیپور اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط رژیم منحوس پهلوی، جامعه ایرانی نیازمند یک تحول بنیادین بود تا بتواند تحولی در حوزه انسان سازی و هدایتگری ایفا کند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) با تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی به مسؤولیت آیت الله خامنه ای گامی برای تحقق این مقوله برداشت.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک با بیان این که شورای انقلاب فرهنگی، تحولی عظیم در رابطه با نوع نگرش به انقلاب اسلامی به وجود آورد اظهار کرد: در عصر کنونی این شورا با تهیه سند مهندسی فرهنگی کشور و نظام‌ نامه پیوست فرهنگی، راه پیشرفت را برای جامعه ایرانی هموار ساخت.

حجت الاسلام علیپور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب این شورا را قرارگاه فرماندهی مقابله با جنگ نرم دشمنان توصیف کرده که از بدو تأسیس تاکنون زنده و پویا روند کاری خود را در پیش گرفته است.

وی با اشاره به این که توجه به زیر ساخت های فرهنگی از جمله حوزه علم و فناوری، برقراری ارتباط و تعامل موثر واقع می شود اظهار داشت: گسترش علوم با بهره گیری از نخبگان، توسعه فرهنگ قرآنی کشور، توجه به استقلال حوزه های علمیه و نخبه پروری، تصویب اسناد مرتبط با نقشه جامع علمی و توجه به دانشگاه ها و آموزش و پرورش از جمله کارهایی هستند که از سوی این شورا به اجرا در آورده شده اند./9458/د101/ب

ارسال نظرات