۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۱۴۹۹۴۱

همکاری بنیاد بین المللی غدیر با رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ بنیاد بین المللی غدیر استان قم در برگزاری ششمین طرح ملی بوی سیب با رادیو معارف همکاری می‌کند.
بوي سيب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، حجت الاسلام احمدی رییس بنیاد بین المللی غدیر استان قم با تأکید بر مشارکت این بنیاد در برگزاری ششمین طرح ملی بوی سیب، در مورد ضرورت ورود ارگان‌های مذهبی به فضای سایبری و ضرورت پرداختن به این موضوع گفت: فضای مجازی و سایبری در جهان امروز با اهداف فرهنگی، سیاسی و مذهبی فضای مناسبی بوده و ضروری است که همه دستگاه‌های فرهنگی و دینی از بستر تبلیغی این فضا در تبلیغ فرهنگ اهل‌بیت(ع) استفاده لازم را ببرند.

وی در ادامه افزود: بنیاد بین المللی غدیر نیز در صدد استفاده بیشتر از این فضا است؛ به همین دلیل لازم است مسؤولان مرکزی بنیاد نیز برنامه‌هایی را برای ورود هر چه بیشتر و دقیق‌تر بنیاد در فضای سایبری تدوین کرده و کام تشنگان غدیر را به اندازه توانشان در فضای مجازی نیز سیراب کنند.

رییس بنیاد بین المللی غدیر استان قم درباره نحوه مشارکت بنیاد بین المللی غدیر با ششمین طرح ملی بوی سیب تشریح کرد: این بنیاد ملزم است در اموری که مربوط به غدیر و اثبات ولایت و امامت حضرت امیرمؤمنان علی(ع) و دفاع از آن بزرگوار است، وارد شود؛ به همین دلیل در طرح ملی بوی سیب برای ابراز ارادت و اثبات نوکری به امام حسین(ع) شرکت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم از ساز و کارهای مناسب و فعال این طرح برای ایام غدیر که همه ساله با مشارکت رادیو معارف برگزار می‌شود نیز بهره‌مند شویم.

گفتنی است، ششمین طرح ملی بوی سیب با هدف تجلیل از خادمان برتر حسینی در فضای مجازی با مشارکت نهادهای فرهنگی کشور از اول محرم تا اربعین حسینی در حال برگزاری است./997/د102/پ

ارسال نظرات