۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۵۰۴۱۴
29 آذرماه در باکو؛

کنفرانس «دولت و دین» برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین کنفرانس «دولت و دین، تقویت سعه صدر در جهان در حال تغییر» امروز 29 آذر ماه در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود.
مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، نخستین کنفرانس «دولت و دین، تقویت سعه صدر در جهان در حال تغییر» امروز 29 آذر ماه در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت‌الاسلام سید موسی موسوی قائم مقام مجمع به همراه مولوی «اسحاق مدنی» مشاور رییس جمهور در امور اهل سنت و نائب رییس شورای عالی مجمع بنا به دعوت «احمد الشاد اسکندراف» ریاست کمیته دولتی سازمان‌های جمهوری آذربایجان در این کنفرانس حضور دارند.

مولوی اسحاق مدنی مشاور رییس جمهور در امور اهل سنت و با شرکت در این کنفرانس در باب «اهمیت اعتدال در اندیشه دینی» و حجت‌الاسلام موسوی قائم مقام مجمع درباره «دین و دولت، تقویت تسامح در تغییر جهان» سخنرانی خواهند کرد.

نخستین کنفرانس «دولت و دین، تقویت سعه صدر در جهان در حال تغییر» با هدف گردهم آوردن تصمیم گیرندگان، علمای طراز اول و رهبران دینی سراسر جهان به منظور بحث در باب وضعیت روابط کنونی بین دین و دولت با حضور شخصیت‌های برجسته‌ای از جهان اسلام از 29 آذر تا 1 دی ماه از سوی کمیته دولتی سازمان‌های مذهبی جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود./993/د102/پ

ارسال نظرات