۰۲ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۱۵۰۷۶۰

یادواره شهدای روحانی مدرسه علمیه امیرالمؤمنین تهران برگزارشد

خبرگزاری رسا ـ یادواره شهدای روحانی و طلبه مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) تهران باحضور اساتید و طلاب حوزه علمیه در مسجد ولی‌الله الاعظم(عج) شهرری برگزارشد.
شهداي روحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یادواره شهدای روحانی و طلبه مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) تهران شامگاه امروز دوم دی‌ماه باحضور اساتید و طلاب حوزه علمیه و حجت‌الاسلام محمدرضا کرباسی تولیت مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) در مسجد ولی‌الله الاعظم(عج) شهرری برگزارشد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و پخش کلیپ تصویری آغاز شد و در ادامه مراسم حجت‌الاسلام فرازی با بیان این‌که دشمنان با انحراف جلوی رشد اسلام ناب را گرفتند عنوان داشت: حضرت سیدالشهدا(ع) وقتی با این وضعیت مواجه شدند، با شعار «هیهات من‌الذله» اسلام را تثبیت کردند.

وی با تأکید بر این‌که نهضت عاشورا مکتب نبوی را بیمه کرد ابراز داشت: قیام امام حسین(ع) زمینه را برای تحقق حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) ایجاد کرد اما به دلیل عدم وجود ظرفیت‌های بشری آن دولت کریمه هنوز محقق نشده است. 

حجت‌الاسلام فرازی بصیرت را یکی از ویژگی‌های برجسته شهیدان عنوان کرد و بیان داشت: برخی افراد باسواد هستند اما فهمیده نیستند و برخی با وجود این‌که نماز شب می‌خواندند درمقابل ائمه صف کشیدند.

همچنین بعد از سخنرانی شرکت کنندگان بامداحی حاج قربان به عزاداری و سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) پرداختند./956/پ202/ص

ارسال نظرات