۰۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۵۱۲۷۰
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران:

بصیرت افزایی موجب عبور از فتنه ها می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که بصیرت افزایی موجب عبور از فتنه ها می شود، بیان داشت: حضور ارزنده مردم در حماسه نه دی که نشان از بصیرت و آگاهی والای آنان است سبب شد تا فتنه خنثی شود.
مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا

حجت الاسلام مختارنظری، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که اتفاقات پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده استکبار جهانی بود، گفت: این اتفاقات در اثر بی توجهی و غفلت بعضی از نخبگان سیاسی شاخص کشور به اجرا درآمد و آثار زیان باری برای نظام داشت.

 

وی با اشاره به این که حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری باعث شد تا دشمنان نظام پرونده ایران را در شورای امنیت ببرند و بحث تحریم ها را مطرح کنند، خاطرنشان کرد: این حوادث سبب شد تا دشمنان و ایادی استکبار جهانی نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی گستاخی کنند.

 

حجت الاسلام نظری با تاکید بر این که دشمنان تدابیر و تدارکات لازم را برای تشکیل انقلاب رنگی فراهم دیده بودند، بیان داشت: تلاش ایادی استکبار جهانی به نتیجه دست نیافت و آنان نتوانستند انقلاب اسلامی را از صحنه خارج کنند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان این که تدابیر حکیمانه رهبری و هوشیاری آگاهانه مردم سبب شد تا دشمنان قسم خورده نظام نتوانند خواسته هایشان را در کشور محقق کنند، گفت: مردم با حضور حماسی خود در نهم دی پاسخ شایسته ای را به دشمنان انقلاب دادند و به آنان فهماندند تا همیشه پای آرمان های والای انقلاب اسلامی خواهند ایستاد.

 

وی با بیان این که بصیرت افزایی موجب عبور از فتنه ها می شود، بیان داشت: حضور ارزنده مردم در حماسه نه دی که نشان از بصیرت و آگاهی والای آنان است سبب شد تا فتنه خنثی شود.

 

حجت الاسلام نظری با اشاره به این که مسؤولان و مردم باید هوشیاری و بصیرت خود را برای همیشه حفظ کنند، گفت: به طور یقین دشمنان برای انتخابات آینده هم برنامه دارند و می خواهند از فضای انتخابات به نفع خود و در راستای دستیابی به منافعشان بهره برداری کنند که باید هوشیار باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان این که هوشیاری و آگاهی مضاعف می تواند نقش اساسی در مقابله با برنامه های دشمنان داشته باشد، بیان داشت: انتخابات آینده باید به گونه ای برگزار شود تا دشمنان نتوانند به مقاصد شیطانی خود دست یابند./950/ت302/ب

ارسال نظرات