۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۱۵۱۵۸۰
حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی:

فتنه 88 اوج سرمایه گذاری دشمن برای سرنگونی نظام اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حرکت حماسی مردم در 9 دی را هشداری به نخبگان و خواص بی بصیرت دانست و گفت: متأسفانه برخی از خواص در فتنه 88 دستاویز دشمن قرار گرفته و در جهت منافع دشمنان و فتنه گران حرکت کردند.
1/ حجت الاسلام و المسلمين محمود عبداللهي  عضو جامعه مدرسين
حجت الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر این که جنگ احزاب در فتنه 88 به وقوع پیوست، گفت: اوج سرمایه گذاری و مکر دشمن برای سرنگونی نظام اسلامی در فتنه 88 به وقوع پیوست.
وی با بیان این که سرمایه گذاری دشمنان در براندازی به همراه تهاجم فرهنگی هر کشوری را از پای در می آورد، ابراز داشت: وجود رهبر معظم انقلاب و رهنمودهای به موقع ایشان همراه با حضور به موقع مردم با بصیرت ایران حماسه 9 دی را خلق کرد تا جلوی توطئه دشمنان گرفته شود.
حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی تصریح کرد: همان گونه که مردم با تبعیت از امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند تداوم حضور و دفاع آنها از آرمان های نظام به حفظ انقلاب کمک می کند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حماسه 9 دی را برگرفته از غیرت دینی مردم خواند و گفت: مردم زمانی که متوجه شدند فتنه گران داخلی با کمک دشمنان خارجی انتخابات را بهانه کرده و به دنبال ریشه کن کردن اساس اسلام هستند، با تمام وجود به صحنه آمده و جواب قاطعی به دشمنان داخلی و خارجی و خواص بی بصیرت و ساکتین فتنه دادند.
وی حماسه 9 دی را تضمین کننده انقلاب اسلامی توصیف کرد و ابراز داشت: 9 دی دارای ابعاد گوناگونی است و باید به خوبی برای همه تبیین شود تا درس عبرتی برای آیندگان باشد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: حماسه 9 دی نشان داد که اگر مردم به دنبال نظام و رهبری باشند دشمنان هرچه سرمایه گذاری کنند نمی توانند انقلاب را تضعیف کنند.
حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی بر ضرورت تبیین ابعاد مختلف حماسه 9 دی تأکید کرد و اظهار داشت: این حادثه بزرگ نه تنها برای نظام اسلامی بلکه برای جهانیان و بیداری اسلامی نیز ثمرات فراوانی به همراه داشت.
وی حرکت حماسی مردم در 9 دی را هشداری به نخبگان و خواص بی بصیرت دانست و گفت: متأسفانه برخی از خواص که با رأی مردم به جایگاهی در نظام اسلامی رسیده بودند دستاویز دشمن قرار گرفته و نسبت به سرنوشت کشور بی تفاوت و در جهت منافع دشمنان و فتنه گران حرکت کردند./927/ت302/ج
ارسال نظرات