۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۵۱۹۱۱

اختتامیه المپیاد قرآن و حدیث جامعةالمصطفی در نیجر

خبرگزاری رسا ـ آیین اختتامیه المپیاد قرآن و حدیث نمایندگی جامعةالمصطفی در نیجر برگزار شد.
المپياد قرآن و حديث نيجر
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعةالمصطفی، در این مراسم که در سال تحصیلی قرآن و پیامبر اعظم(ص) و با حضور محمد نیک خواه، سفیر جمهوری اسلامی ایران در نیجر، حجت الاسلام محمدرضا کارگر، نماینده جامعةالمصطفی العالمیه در نیجر و حسین اسدی، مدیر کل قرآن و حدیث جامعةالمصطفی و جمعی از استادان، طلاب، داوران و فعالان قرآنی برگزار شد، «مالک محمد بوبی» و «جعفر ابوبکر» دو تن از حافظان کل و برگزیده المپیاد از نیجر به تلاوت آیاتی از سوره‌های نحل و اسراء پرداختند.
همچنین حجت‌الاسلام کارگر طی سخنانی در این مراسم، ضمن بیان خیرمقدم به حاضران به تشریح اهداف برگزاری المپیاد پرداخت و برگزاری آن را از سوی جامعةالمصطفی، اعلام پیام وحدت و دوستی همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی بر محور قرآن کریم دانست.
در ادامه این مراسم آیاتی از سوره‌های فرقان، فجر و کوثر به همت حسین اسدی، رییس ستاد برگزاری المپیاد بین‌المللی قرآن و حدیث تلاوت شد.
در پایان مراسم شکوهمند قرآنی، نفرات برتر این دوره از المپیاد معرفی و جوایز آنان از سوی سفیر جمهوری اسلامی، نماینده المصطفی در نیجر، مدیر کل قرآن و حدیث و دو تن از استادان داور به آنان اهدا شد.
شایان ذکر است، به 14 نفر از برگزیدگان این المپیاد جوایز ارزشمندی اهدا شد و دو نفر از حافظان برتر برای حضور در مرحله نهایی هجدهمین المپیاد که در هفته وحدت امسال از سوی جامعةالمصطفی در شهر مقدس قم برگزار می‌شود به عنوان نماینده کشور نیجر اعزام خواهند شد./907/د102/پ
ارسال نظرات