۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۱۵۲۵۲۸
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

مردم قم نقش کلیدی در حفظ ارزش‌های نظام اسلامی دارند

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: مردم قم همواره با ولایتمداری و بصیرت، نقش ویژه خود در حمایت از ارزش‌های نظام اسلامی را ایفا کرده‌اند.
حجت الاسلام مهدي عرب انصاري معاون سياسي امنيتي استاندار قم
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام محمد عرب انصاری معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، حرکت تاریخی مردم قم در 19 دی‌ماه 56 را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: حرکت ظلم‌ستیزانه و ضد استکباری مردم قم در 19 دی ماه 56 مسیر را برای پیروزی انقلاب اسلامی هموارتر ساخت.
 وی با اشاره به ابعاد مختلف این قیام در اعتراض به مطالب موهن روزنامه اطلاعات علیه امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: این حرکت تاریخی مردم بصیر قم، حمایت از جایگاه روحانیت و مرجعیت را به خوبی نشان داد و سیلی محکمی بر دهان حکومت مزدور پهلوی بود.
 معاون سیاسی امنیتی استاندار قم به نقش کلیدی و روشنگرانه روحانیون در قیام 19 دی مردم قم اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت گرامیداشت این روز بزرگ و دهه بصیرت که نشان از بیداری ملت ایران در برابر فتنه‌های زمان است، گفت: 19 دی و 9 دی به عنوان دهه بصیرت یادآور حرکت آگاهانه و دشمن شناسی ملت ایران در برابر فتنه ستم‌شاهی و توطئه دشمنان برای ضربه زدن به ارزش‌ها و پایه‌های نظام اسلامی است.
 وی همچنین با اشاره به تجدید بیعت مردم قم در 19 دی با مقام معظم رهبری تصریح کرد: ولایتمداری و بصیرت مردم قم همواره از ویژگی‌های بارزی است که نقش و جایگاه قم را در حمایت از کیان نظام اسلامی و ارزش‌های والای آن حفظ کرده است./927/د102/پ
ارسال نظرات