۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۵۲۷۰۵
استاد حوزه و دانشگاه:

حرکت در مسیر ولایت سبب خنثی شدن فتنه های جدید می شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که حرکت در مسیر ولایت موجب خنثی شدن فتنه های جدید می شود، بیان داشت: فتنه های جدیدی بدتر از فتنه سال 88 در راه است که تنها راه سلامت کشور تبعیت محض از فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.
حرکت در مسیر ولایت سبب خنثی شدن فتنه های جدید می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان، محقق و استاد حوزه و دانشگاه امروز در جمع نمازگزاران مسجد امام رضا(ع) آمل با بیان این که در مرکز همه استعمارگران عالم کشور انگلیس قرار دارد، گفت: این کشور درصدد است تا با انواع ترفندها و فتنه ها جهان اسلام را از بین ببرد.

 

وی با اشاره به این که کار استعمارگران عالم به چند بخش تقسیم می شود، بیان داشت: طاغوت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از جمله حربه هایی است که آنان به کار می گیرند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که مشروطه در ایران از طریق انگلیس آمد، خاطرنشان کرد: عده ای دست نشانده انگلیس بودند و قصدشان بر این بود تا ایران را نابود کنند و رضاخان نیز که در دوران او طاغوت سیاسی بود یک مقری را مأمور کرد تا از لباس روحانیت به اسلام ضربه بزنند.

 

حجت الاسلام یعقوبیان با اشاره به این که در هر کشور مورد سلطه جریانی به نام فراماسونری که طرح و برنامه آن از سوی انگلیس بود ایجاد کردند، گفت: این جریان درصدد بوده است تا نسبت به فتنه انگیزی اقدام کند.

 

وی با تاکید بر این که حرکت در مسیر ولایت موجب خنثی شدن فتنه های جدید می شود، بیان داشت: فتنه های جدیدی بدتر از فتنه سال 88 در راه است که تنها راه سلامت کشور تبعیت محض از فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که بصیرت و آگاهی بخشی می تواند نقش موثری در حرکت انسان ایفا کنند، خاطرنشان کرد: انسان همواره باید در مسیر صحیح که همان رهنمودهای مقام معظم رهبری است در برخورد با فتنه ها بهره گیرد.

 

حجت الاسلام یعقوبیان با اشاره به این که اگر در فتنه ها راه و راهبر را تشخیص ندهیم در بازگشت از آن دچار مشکل خواهیم شد، گفت: تأثیر گذارترین فرد بر مردم رهبر معظم انقلاب است که همواره هجمه های دشمنان به سوی رهبری بوده است که به لطف الهی نتوانستند کاری را از پیش ببرند.

 

وی با بیان این که به برکت عزاداری های مردم ایران اسلامی دشمنان نقشه های خود را به گور خواهند برد و انقلاب اسلامی به دست امام زمان(عج) داده خواهد شد، بیان داشت: مردم همیشه و در همه صحنه ها ابراز ارادت و وفاداری خویش به آرمان های والای انقلاب اسلامی را نشان داده اند و هیچ گاه به دشمنان اجازه حرکتی را نخواهند داد./950/پ202/ب

ارسال نظرات