۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۵۳۵۵۰
نماینده آمل در مجلس:

حماسه 6 بهمن تاریخی و ماندگار است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که حماسه شش بهمن سال 60 آمل یک اثر تاریخی و ماندگار است، گفت: این حماسه ارزنده به عنوان سندی والا در راستای رشادت و دلاورمردی مردم شهر هزارسنگر آمل به ثبت رسیده است.
حماسه 6 بهمن تاریخی و ماندگار است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه شورای اداری آمل که در سالن اجتماعات شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن این شهرستان برگزار شد با بیان این که حماسه شش بهمن سال 60 آمل یک اثر تاریخی و ماندگار است، گفت: این حماسه ارزنده به عنوان سندی والا در راستای رشادت و دلاورمردی مردم شهر هزارسنگر آمل به ثبت رسیده است.

 

وی با اشاره به این که مردم آمل عشق و ارادت وصف ناپذیر خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را در این حماسه ارزنده به اثبات رساندند، بیان داشت: حماسه ششم بهمن سال 60 به منظور حفظ و حراست از مجموعه آرمان های مقدس نظام اسلامی شکل گرفت.

 

یوسفیان ملا با تاکید بر این که باید ابعاد حماسه اسلامی مردم آمل حفظ و تبیین شود، خاطرنشان کرد: این حماسه به عنوان برگی زرین در تاریخ انقلاب اسلامی است که مردم آمل با بصیرت و آگاهی والایی آن را رقم زدند.

 

نماینده مردم آمل در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که تأخیر در ارائه بودجه برای کشور مشکل آفرین است، گفت: تاخیر در این امر پذیرفتنی نیست و چنین امری موجب آسیب رساندن به بخش های گوناگون از جمله مسائل عمرانی می شود.

 

وی با اشاره به این که نمایندگان مجلس به عنوان وکلای مردم و بیان کننده مشکلات آنان هستند، بیان داشت: باید مشکلات موجود در کشور را بیان کنیم تا برای رفع آن چاره اندیشی شود و همگان در برابر این مردم که همیشه پای آرمان های مقدس انقلاب اسلامی ثابت قدم بودند مسؤول بوده و باید به آنان پاسخ گو باشیم.

 

یوسفیان ملا با تاکید بر این که اقدامات ما نباید به گونه ای باشد که مردم متضرر شوند، خاطرنشان کرد: اقدامات همه ما باید در راستای رفع مشکلات مردمی بوده و در این راستا اهتمام ارزنده ای در میان قوای کشور و مسؤولان وجود داشته باشد./9501/پ202/ب

ارسال نظرات