۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۱۵۳۶۲۷
آیت‌الله ایمانی:

حملات تروریستی در پاکستان برای مقابله با رشد و بالندگی شیعه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر این‌که جمعیت شیعه فعال و پر خروش است و در مقابل ظلم و ظالم همیشه ایستادگی کرده است، گفت: شیعیان پاکستان جمعیتی اثرگذار هستند و استکبار جهانی با کشتار می‌خواهد این جمعیت را از رشد و بالندگی باز دارد.
آيت‌الله اسدالله ايماني،امام جمعه شيراز
آیت‌الله اسد‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن کشتار شیعیان پاکستان، گفت: در زمان امام خمینی(ره) یک بصیرت و هوشیاری ویژه‌ای در میان اهل تسنن و شیعه برقرار بود، به گونه‌ای که دشمنان از این امر احساس خطر می‌کردند.
 
وی ادامه داد: حتی در همان سال‌ها احساس می‌شد که مردم پاکستان بخواهند از انقلاب ایران الگوبرداری کنند و این طبیعی بود که دشمن نگذاشت این هوشیاری و بصیرت مردم اثرگذار باشد تا بتوانند راه خود را انتخاب کرده و مسیر حاکمیت اسلام ناب رادر کشور خود پیاده کنند.
 
امام جمعه شیراز با تأکید بر این‌که جمعیت شیعه فعال و پر خروش است و در مقابل ظلم و ظالم همیشه ایستادگی کرده، ابراز داشت: شیعیان حرکت امام حسین(ع) را شعار، راه و برنامه خود قرار داده‌اند و همین امر موجب شده که استکبار جهانی این رفتارها را بر نتابد.
 
نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به جمعیت قابل توجه شیعیان در پاکستان، گفت: شیعیان پاکستان جمعیتی اثرگذار هستند و استکبار جهانی با اقدامات خود می‌خواهد این جمعیت را از رشد وبالندگی باز دارد.
 
آیت‌الله ایمانی با تأکید بر این‌که استکبار جهانی به دنبال ایجاد اختلافات قومی و مذهبی در پاکستان است، ابراز کرد: دشمنان از احساسات مسلمانان سوء استفاده می‌کنند و با ایجاد تفرقه به دنبال پیاده کردن اهداف شوم خود هستند.
 
امام جمعه شیراز یادآورشد: استکبار جهانی برای این‌که مسلمانان پاکستان را از دشمن مشترک شان غافل کنند دست به توطئه و کشتار می‌زنند و به ویژه در ایام عزاداری تعصبات جاهلانه برخی افراد را در جهت اهداف شوم خود تحریک می‌کنند./927/ت302/ج  
ارسال نظرات