۱۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۵۴۷۷۷
بیست و ششمین کنفرانسبین المللی وحدت اسلامی؛

مشاور وزیر اوقاف جمهوری مصر:فتنه مذهبی بزرگ‎ترین خطر برای جوامع اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مشاور وزیر اوقاف جمهوری مصر با تاکید بر پیشرفت امت اسلامی خاطرنشان کرد: بزرگترین تهدید جوامع اسلامی، اختلاف طایفه‎ای است.
اختتاميه بيست و ششمين کنفرانس وحدت اسلامي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فواد عبدالعظیم، مشاور وزیر اوقاف جمهوری مصر در بیست و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران خاطرنشان کرد: شکی نیست در عصری زندگی می کنیم که تکنولوژی و پیشرفت در بالاترین سطح خود قرار دارد و باید از این پیشرفت بشریت در راستای گسترش وحدت اسلامی استفاده کرد.


وی با اشاره به حمله‎های همه جانبه دشمنان علیه دین مبین اسلام، گفت: یکی از بزرگترین تهدیدهای جوامع اسلامی، اختلاف‎های طایفه‎ای و مذهبی است که به شدت بنیان اسلامی را به تزلزل در آورده است.


مشاور وزیر اوقاف جمهوری مصر اظهار داشت: امت اسلامی باید از هر گونه اختلاف و فتنه به دور باشد و اجازه ندهد که دشمنان با این گونه مسائل بر جوامع اسلامی سیطره پیدا کنند.


وی تاکید کرد: امت اسلامی باید به پیشرفت جوامع خود بیندیشد و از هر گونه عقب ماندگی و وابستگی به کشورهای غربی برحذر باشند.


فواد عبدالعظیم با اشاره به رسالت جهانی پیامبر اکرم(ص) برای هدایت همه انسان‎ها، عنوان کرد: وظیفه تمامی علما و اندیشمندان جهان اسلام ا
ست که مسؤولیت هدایت امت و جلوگیری از تجزیه و شکاف برعهده گیرند.

 

وی افزود:کشورهای غربی تمامی قدرت خود را برای نشان  دادن اسلامی ترسناک به جهانیان به کار گرفته‎اند.


مشاور وزیر اوقاف جمهوری مصر در پایان گفت: ما به کتاب و سنت پیامبر اسلامی ایمان آورده ایم و باید به آن تمسک جویم./994/پ201/د

ارسال نظرات